پیام تبریک مدیر کل آموزش و پرورش شهرستان‌های استان تهران به مناسبت نیمه شعبان و هفته سربازان گمنام امام زمان (عج)

صیدلو: همواره باید شاکر دو نعمت امنیت و سلامت باشیم

تهران (پانا) - به مناسبت نیمه شعبان سالروز ولادت حضرت صاحب الزمان (عج) و هفته بزرگداشت سربازان گمنام امام زمان(عج) مدیر کل آموزش و پرورش شهرستان‌های استان تهران پیام تبریکی صادر کرد.

کد مطلب: ۱۱۷۳۸۱۶
لینک کوتاه کپی شد
صیدلو: همواره باید شاکر دو نعمت امنیت و سلامت باشیم

به گزارش اداره اطلاع رسانی و روابط عمومی اداره کل آموزش و پرورش شهرستان‌های استان تهران، متن پیام محمد صیدلو بدین شرح است؛

بِسْمِ اللَّهِ الرَّحْمَنِ الرَّحِیمِ

وَنُریدُ أَن نَمُنَّ عَلَى الَّذینَ استُضعِفوا فِی الأَرضِ وَنَجعَلَهُم أَئِمَّةً وَنَجعَلَهُمُ الوارِثینَ

(سوره مبارکه قصص، آیه 5)

روزهای نخست بهار 1400را در حالی آغاز کرده‌ایم که مزین است به سالروز ولادت وارث همه انبیاء و اولیاء الهی و منجی عالم امکان حضرت بقیه الله الاعظم مهدی موعود (عج).

این روز را به همه آزادیخواهان جهان مخصوصا شیعیان و محبان حضرتش تبریک عرض کرده و آرزومندم که با تعجیل در ظهور ایشان حکومت عدل الهی هر چه سریعتر بر زمین استقرار یابد تا همه مستضعفین جهان طعم خوش عدل علوی (ع) را تجربه کنند.

به فرموده رسول گرامی اسلام حضرت محمد مصطفی (ص) انسان می‌بایست شکر دو نعمت امنیت و سلامتی را بجا آورد، چرا که همه دستاوردهای بشریت در سایه این دو نعمت حاصل خواهد شد.

در سالی که پشت سرنهادیم با شیوع ویروس منحوس کرونا، نعمت سلامتی بیشتر از قبل مورد توجه قرار گرفت که در این عرصه بودند بزرگ مردان و زنان مدافع سلامت که با ایثار و جانفشانی در خط مقدم جبهه مقابله با این پدیده شوم، جان خود را در طبق اخلاص نهادند.

اما همواره در طول این سالیان هستند سربازانی که با گمنامی خود؛ امنیت، آسایش و اقتدار بی‌بدیل نظام مقدس جمهوری اسلامی را در برابر دسیسه و توطئه‌های مختلف دشمنان حفظ کردند. ثبات کشور در اوج ناثباتی منطقه ، حاصل خون شهیدان، فداکاری ایثارگران و تلاش بی‌وقفه و خستگی‌ناپذیرمجموعه‌های خدمتگزار نظامی و انتظامی و بویژه نیروهای امنیتی و اطلاعاتی است.

این مجموعه ارزشمند و انقلابی همواره در خط مقدم مبارزه و خنثی‌سازی دسیسه‌های دشمنان با تکیه بر ایمان راسخ و تبعیت از فرامین مقام معظم رهبری(مدظله‌العالی) آرامش و امنیت را برای کشور و مردم به ارمغان می‌آورند.

اینجانب با تبریک ایام فرخنده ولادت با سعادت حضرت مهدی (عج) و گرامی‌داشت یاد و خاطره شهدای عرصه امنیت و قدردانی از زحمات همه سربازان گمنام امام زمان (عج)، این هفته را به مدیران و کارکنان وزارت اطلاعات و همکاران عزیزم در اداره حراست تبریک عرض کرده و توفیقات روز افزون را برای ایشان از خدای متعال مسألت دارم.

محمد صیدلو

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار