در پیامی به مناسبت آغاز سال نو؛

عارف: اصلاحات چیزی غیر از امید به آینده‌ای بهتر برای ایران نیست

تهران (پانا) - عضو مجمع تشخیص مصلحت نظام نوشت اصلاحات چیزی غیر از امید به آینده‌ای بهتر برای ایران عزیز ما نیست. قرن پانزدهم را با درایت، امید، عقلانیت، شفافیت، سر زندگی و عبور از مصائب آغاز کنیم.

کد مطلب: ۱۱۷۲۶۳۳
لینک کوتاه کپی شد
عارف: اصلاحات چیزی غیر از امید به آینده‌ای بهتر برای ایران نیست

متن پیام نوروزی محمدرضا عارف که در اینستاگرام خود منتشر کرده است، به شرح زیر است:

«بنام خالق زیبایی‌ها

عید باستانی نوروز که در خطه گسترده‌ای به نام ایران فرهنگی، جشن گرفته می‌شود و نماد تغییر، تحول و امید به سر سبزی و زندگی است را به ساکنان این قسمت از ربع مسکون، تبریک عرض می‌کنم.

نوروز به ما می‌گوید که تغییر و تحول، تنها اصل پایدار است. از این جهت علیرغم اتکاء به سنت‌هایمان، نمی‌توانیم در گذشته‌ای متصلب بمانیم.

ایرانیان در آغاز سده پانزدهم، در زمینه‌های مختلف، نیازمند بازخوانی و بازاندیشی تجارب گذشته خود می‌باشند. ۱۴۰۰ را می‌توان طلیعه‌ای مبارک و تجدید مطلعی نو از تجارب ملت ایران در سازگاری عناصر برسازنده تاریخ و فرهنگ خود قرار دهیم؛ سازگاری ایرانیت، اسلامیت و مدرنیت.

اصلاحات چیزی غیر از امید به آینده‌ای بهتر برای ایران عزیز ما، معطوف به این سازگاری نیست. قرن پانزدهم را با درایت، امید، عقلانیت، شفافیت، سر زندگی و عبور از مصائب آغاز کنیم. با تبریک عید نوروز و اعیاد شعبانیه به امید فردای بهتر برای میهن عزیزمان و امید به ریشه کنی ویروس کرونا و زندگی توام با سلامتی و کامروایی برای همه ایرانیان عزیز.»

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار