به پاس همراهی و حمایت ها از دستگاه تعلیم و تربیت استان صورت گرفت:

قدردانی مدیران آموزش و پرورش استان از نماینده ولی فقیه در استان و امام جمعه زنجان

زنجان ( پانا )- همزمان با اعیاد شعبانیه، حسن مظفری مدیر کل آموزش و پرورش زنجان به همراه معاونین اداره کل با حضور در دفتر حضرت آیت الله خاتمی نماینده ولی فقیه و امام جمعه محبوب زنجان، از حمایت ها، همراهی ها، همکاری ها و رهنمودهای مشفقانه و دلسوزانه ایشان در ارتباط با عرصه تعلیم و تربیت استان، قدردانی و تجلیل کردند.

کد مطلب: ۱۱۷۲۳۷۴
لینک کوتاه کپی شد
قدردانی مدیران آموزش و پرورش استان از نماینده ولی فقیه در استان و امام جمعه زنجان

به گزارش اداره اطلاع رسانی و روابط عمومی اداره کل آموزش و پرورش زنجان، حضرت آیت الله خاتمی نماینده ولی فقیه و امام جمعه زنجان در این دیدار ضمن تبریک اعیاد و تشکر از زحمات همکاران، اظهار داشت: بر خود وظیفه میدانیم از دستگاه تعلیم و تربیت استان حمایت کنیم.

وی با اشاره به منزلت و جایگاه مهم و حساس معلمان در جامعه، افزود: معتقدیم دو شخصیت در جامعه همواره باید مورد احترام واقع شوند و آن دو شخصیت "رهبر جامعه و معلم" هستند و هر دو جایگاه رفیعی دارند.

دانش آموزان امانت نسل هستند

امام جمعه زنجان تصریح کرد: دانش آموزان امانت نسل هستند و این عزیزان مدیران آینده و گردانندگان علم، سیاست، اخلاق و علم خواهند بود لذا باید به درستی تربیت و هدایت شوند.

حضرت آیت الله خاتمی بیان داشت: هر قانونی باید خوب اجرا گردد تا آن نتیجه مطلوب حاصل شود و سند تحول بنیادین آموزش و پرورش نیز ضرورت دارد به درستی عملیاتی و اجرا شود.

حسن مظفری مدیر کل آموزش و پرورش زنجان نیز ضمن تبریک اعیاد پیش رو، به ارائه گزارشی مختصر از اقدامات مهم صورت گرفته در آموزش و پرورش استان پرداخت.

فرهنگیان استان خوش درخشیدند

مظفری گفت: فرهنگیان استان در طول شیوع بیماری کرونا، با مجاهدت ها و فعالیت های بی نظیر خود خوش درخشیدند و اجازه ندادند آموزش تعطیل شود.

مدیر دستگاه تعلیم و تربیت استان با اشاره به حضور ارزیابان وزارتی درِ استان، افزود: ارزیابان وزارتی طی بازدید ها از مناطق و تماس های مکرر با والدین دانش آموزان، وضعیت آموزشی و پرورشی استان زنجان را مطلوب و عالی ارزیابی کردند.

این مقام مسئول تصریح کرد: برای اولین بار طی تفاهم نامه ای با چند دستگاه اجرایی در استان، مقرر گردید ٦٣ مدرسه در شهرک های اقماری زنجان در طول ٣سال احداث شود.

372 بازدید از مناطق و نواحی استان صورت گرفته است

مظفری در پایان اضافه کرد: در مدت چهار ماه حضور، 372 بازدید از مناطق و نواحی در قالب تیم های تخصصی صورت گرفته و بازخورد لازم داده شده است.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار