رییس سازمان انرژی اتمی در پیامی نوروز ۱۴۰۰ را تبریک گفت

تهران (پانا) - رییس سازمان انرژی اتمی کشورمان در پیامی فرا رسیدن نوروز ۱۴۰۰ خورشیدی را تبریک گفت و نوشت امید است یزدان پاک به حرمت و میمنت ایّامِ فرخنده میلاد مسعود جان جهان و قطب عالم امکان، حضرت بقیه الله الاعظم (عج) بر جمله ابنای بشر خاصه ملت ایران رحمت آورد.

کد مطلب: ۱۱۷۲۳۲۹
لینک کوتاه کپی شد
رییس سازمان انرژی اتمی در پیامی نوروز ۱۴۰۰ را تبریک گفت

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی سازمان انرژی اتمی، در متن نوروزی علی اکبر صالحی، معاون رییس جمهور و رئیس سازمان انرژی اتمی ایران آمده است: ناگفته پیداست که اینجانب و بسیاری از دلباختگان و عاشقانِ فرهنگ و تمدّن ایرانی - اسلامی در آستانۀ ورود به آخرین سال قرن حاضر و آغاز فصل جدید، احساسی دوگانه و ناهمگون را تجربه می‌کنیم. براستی چگونه می‌توان همچون سالهای گذشته، با اطمینان خاطر و شادی مستانه از طلوعِ خورشید حیات بخش بهار سخن گفت و تصویرِ جمع قابل توجهی از هموطنان عزیز از جمله هنرمندان، ورزشکاران و اهالی اندیشه و سیاست را از نظر دور داشت که در کمند این ویروس منحوس گرفتار آمدند و رُخ در نقابِ خاک کشیدند.

در ادامه این پیام آمده است: اینجانب ضمن گرامیداشت فرا رسیدن نوروز خجسته باستانی، به نمایندگی از سوی خانواده بزرگ و افتخارآفرینِ صنعت هسته‌ای، مراتب همدردی عمیق خود را به پیشگاه خانواده‌های مکرّم جان باختگانِ سال ۱۳۹۹ خورشیدی اعلام نموده و برای همۀ درگذشتگان علوّ درجات و برای وابستگان و دلبستگانِ آنان، صبر و شکیبایی مسئلت می نمایم. امید است یزدان پاک به حرمت و میمنت ایّام فرخندۀ میلاد مسعود جان جهان و قطبِ عالمِ امکان، حضرت بقیه الله الاعظم (عج) بر جمله ابنای بشر خاصّه ملّت بزرگ و تمدّن ساز ایران رحمت آورد و زنگارِ غم و محنت را از دلهای همه ساکنان و عاشقان قلمرو ایران فرهنگی و حوزه تمدّنی زبان فارسی بِزُداید.

بیا که خاکِ رَهَت لاله زار خواهد شد

زبَس که خونِ دل از چشمِ انتظار چکید

گذشت عمر و به دل عشوه میخریم هنوز

که هست در پی شامِ سیاه، صبح سپید

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار