آیین تکریم و معارفه رئیس آموزش و پرورش منطقه زنجانرود برگزار شد

زنجان (پانا) - آیین تکریم و معارفه رئیس آموزش و پرورش منطقه زنجانرود با حضور معاون پرورشی و فرهنگی اداره کل آموزش و پرورش استان زنجان در محل جلسات اداره زنجانرود برگزار شد.

کد مطلب: ۱۱۷۲۱۵۱
لینک کوتاه کپی شد
آیین تکریم و معارفه رئیس آموزش و پرورش منطقه زنجانرود برگزار شد

به گزارش اداره اطلاع رسانی و روابط عمومی اداره کل آموزش و پرورش استان زنجان، جعفر گنج خانلو معاون پرورشی و فرهنگی اداره کل آموزش و پرورش استان زنجان ضمن تبریک میلاد با سعادت امام حسین (ع) و تقدیر و تشکر از زحمات محمدرضا تقیلو، عنوان کرد: هر زمان که پیشرفتی در جامعه و زندگی بشریت رخ داد به علت اهمیت به نظام آموزش و پرورش است و همانقدر که نظام تعلیم و تربیت سبب پیشرفت بشریت است به همان قدر پیچیدگی و سختی های خود را دارد و علت پیچیدگی آن در این است که با انسان سر و کار دارد.

گنج خانلو در ادامه افزود: بزرگترین سرمایه منطقه زنجانرود نیروی انسانی مقتدر آن است که در کنار مدیری مقتدر به اهداف عالی نظام آموزش و پرورش دست یافته و در ادامه خواهد رسید.

در ادامه این مراسم محمدرضا تقیلو رئیس اسبق اداره آموزش و پرورش منطقه زنجانرود ضمن قدردانی از همراهی و همکاری کلیه پرسنل اداره آموزش و پرورش منطقه زنجانرود دستیابی به اهداف نظام آموزش و پرورش و سند تحول بنیادین را مهم ترین برنامه مدیریت خود عنوان کرده و موفقیت های منطقه را در گرو روابط انسانی و زحمات پرسنل اداری دانست.

فیروز مهدی رئیس اداره آموزش و پرورش منطقه زنجانرود با تشکر و قدردانی از حسن اعتماد مدیر کل آموزش و پرورش استان زنجان و تشکر از زحمات تقیلو گفت: امیدوارم با همکاری و تلاش مجموعه آموزش و پرورش منطقه و استان بتوانیم در جهت اعتلای دانش آموزان و رشد و تعالی جامعه قدم برداریم.

در پایان مراسم لوح تقدیر رئیس سابق آموزش و پرورش زنجانرود و ابلاغ رئیس جدید آموزش و پرورش زنجانرود قرائت شده و از خدمات محمدرضا تقیلو قدردانی شد و فیروز مهدی به عنوان رئیس جدید آموزش و پرورش منطقه زنجانرود معرفی شد.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار