لیگ قهرمانان آفریقا؛قدرت‌نمایی قهرمان سابق ادامه دارد

تهران (پانا) - دور برگشت مرحله گروهی لیگ قهرمانان آفریقا با ادامه قدرت‌نمایی ماملودی آفریقای جنوبی آغاز شد.

کد مطلب: ۱۱۷۱۸۲۰
لینک کوتاه کپی شد
لیگ قهرمانان آفریقا؛قدرت‌نمایی  قهرمان سابق ادامه دارد

هفته چهارم لیگ قهرمانان آفریقا با برگزاری 8 بازی در شهرهای کینشاسا، دارالسلام، ام درمان، پرتوریا، کوناکری، لوآندا، الجزیره و قاهره پیگیری شد.

در گروه A، جدال تیم‌های 4 امتیازی ویتا کلوب از جمهوری دموکراتیک کنگو و الاهلی مصر با برد 3 بر صفر الاهلی به پایان رسید.

در بازی همزمان، سمیبا تانزانیا مقابل تیم ته جدولی المریخ سودان با همین نتیجه به پایان رسید تا تعداد بازی‌های بدون باخت سیمبا به عدد 10 برسد.

در جدول رده‌بندی با نتایج بدست آمده، تیم‌های سیمبا، الاهلی، ویتا کلوب و المریخ به ترتیب با 10، 7، 4، یک امتیاز در رده‌های اول تا چهارم قرار گرفتند.

از گروه B، ابتدا دیدار تیم‌های 2 امتیازی الهلال سودان و بلوزداد الجزایر با تساوی بدون گل به پایان رسید.

سپس ماملودی سن داونز آفریقای جنوبی هم که صعودش به مرحله حذفی قطعی شده بود در جدال با تی‌پی مازمبه از جمهوری دموکراتیک کنگو به برتری یک بر صفر دست یافت و برای سومین بازی متوالی این تیم را شکست داد تا دهمین برد پشت سر هم خود در دیدارهای اخیر را بدست بیاورد و تعداد بازی‌های بدون باختش به عدد 25 برسد.

در جدول رده‌بندی با نتایج بدست آمده، تیم‌های ماملودی، به ترتیب با 12، 3، 3، 2 امتیاز در رده‌های اول تا چهارم قرار گرفتند. بدین ترتیب صدرنشینی ماملودی در فاصله 2 هفته مانده به پایان رقابت‌ها قطعی شد.

در گروه C، هورویا گینه در دیدار با الوداد مراکش صدرنشین گروه به تساوی صفر بر صفر رضایت داد.

تیم ته جدولی اتلتیکو پترولوس آنگولا مقابل کایزر چیفس آفریقای جنوبی با همین نتیجه متوقف شد.

در جدول رده‌بندی با نتایج بدست آمده، تیم‌های الوداد، هوریا، کایزر چیفس و اتلتیکو پترولوس به ترتیب با 10، 5، 5 و یک امتیاز در رده‌های اول تا چهارم قرار گرفتند.

از گروه D، مولودیه الجزایر در جدال با تیم ته جدولی تونجیث به پیروزی یک بر صفر رسید.

زمالک مصر هم در دیدار با اسپرانس تونس با همین نتیجه شکست خورد.

در جدول رده‌بندی با نتایج بدست آمده، تیم‌های اسپرانس، مولودیه، زمالک و تونجیث به ترتیب با 10، 8، 2 و یک امتیاز در رده‌های اول تا چهارم قرار گرفتند، بدین ترتیب صعود اسپرانس از این گروه قطعی شد و مولودیه هم برای صعود تنها یک امتیاز از دو بازی نیاز دارد.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار