آماده‌باش مراکز بهداشتی در نوروز 1400

تهران (پانا) - سخنگوی ستاد ملی مقابله با کرونا با اعلام آماده‌باش مراکز بهداشتی در نوروز 1400، سفر و دید و بازدید در نوروز را عوامل اصلی گسترش همه گیری کووید 19 در آینده خواند.

کد مطلب: ۱۱۷۱۷۶۲
لینک کوتاه کپی شد
آماده‌باش مراکز بهداشتی در نوروز 1400

به گزارش وبدا، علیرضا رئیسی در آخرین جلسه شورای مدیران معاونت بهداشت وزارت بهداشت در سال 1399 گفت: دید و بازدیدها در نوروز عاملی تهدید کننده و گسترش دهنده ویروس کرونا خصوصا از نوع جهش یافته خواهد بود و همه هموطنان ضمن توجه ویژه به این موضوع برای حفظ جان خود و خانواده به‌خصوص کودکان و سالمندان از میهمانی‌ها و دید و بازدید در نوروز جدا خودداری کنند.

معاون بهداشت وزارت بهداشت استفاده از فضای مجازی را بهترین روش جایگزین دید و بازدیدها خواند و گفت: با رعایت این موضوع خواهیم توانست در مناسبت های بعدی و اعیاد سال های آینده عزیزان خویش را در کنار خود داشته باشیم.

رئیسی ضمن اشاره به خریدهای نوروزی در روزهای آخر سال افزود: با توجه به تقویت زیرساخت ها در کشور طی یک سال گذشته، بهترین روش برای انجام خریدها مراجعه به فروشگاه های اینترنتی است و این اقدام باعث کاهش قابل ملاحظه ترددها و شیوع کرونا خواهد شد.

معاون بهداشت وزارت بهداشت سفر را یکی از عوامل مهم انتقال و شیوع کرونا خواند و افزود: هموطنان در نوروز سفر نروند و انشاالله با گسترش واکسیناسیون و کاهش شیوع بیماری طی ماه های آینده زمینه مناسب برای سفرها فراهم خواهد شد.

رئیسی در ادامه این جلسه ضمن اشاره به فعالیت‌های حوزه بهداشت طی سال 1399 در سراسر کشور گفت: همکاران من در اوج همه گیری کووید 19 با تمام توان در طی سالجاری از مراکز بهداشتی شهرها تا دوردست ترین خانه های بهداشت ایثارگرانه خدمت کردند و جا دارد از بهورزان، مراقبین سلامت، پزشکان، ماماها، کارشناسان بهداشت محیط و کار، دندانپزشکان، کارشناسان مبارزه با بیماری ها و سایر کارکنان این حوزه تقدیر نمایم.

معاون بهداشت وزارت بهداشت با اشاره به آماده باش کامل مراکز بهداشتی در طول نوروز 1400 افزود: علاوه بر تشدید بازرسی های بهداشت محیطی در طول این ایام سایر مراکز بهداشتی نیز آماده خدمت رسانی به مردم شریف ایران خواهند بود.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار