واکنش رسول خطیبی به پایان همکاری با مسعود شجاعی و اشکان دژاگه

تهران (پانا) - سرمربی تراکتور تبریز به شایعه جدایی مسعود شجاعی و اشکان دژاگه از تراکتور تبریز واکنش نشان داد.

کد مطلب: ۱۱۷۱۵۰۶
لینک کوتاه کپی شد
واکنش رسول خطیبی به پایان همکاری با مسعود شجاعی و اشکان دژاگه

به گزارش رسانه رسمی باشگاه تراکتور، رسول خطیبی در مورد شایعات مطرح شده مبنی بر جدایی مسعود شجاعی و اشکان دژاگه، اظهار داشت: نمی‌دانم این شایعات از کجا آب می‌خورد و چرا باید در مقطع حساسی کنونی، چنین شایعات بی‌پایه و اساسی در مورد کاپیتان‌های تیم مطرح شود.

وی افزود: یک سری از افراد با اظهارنظرها و کارهای خود به دنبال این بودند که مسعود شجاعی و اشکان دژاگه را در مقابل من قرار بدهند، اما این دو نفر بازیکنانی حرفه‌ای هستند و از این شایعات تأثیر نمی‌گیرند. با وجود شیطنت‌های انجام شده از سوی برخی افراد، تمامی مسایل تیم نیز با درایت و تدبیر مالک محترم باشگاه حل شده و شجاعی و دژاگه الان در تمرین تیم حضور دارند.

سرمربی تیم فوتبال تراکتور خاطرنشان کرد: مسعود و اشکان سرمایه‌های باشگاه تراکتور هستند و صحبت از جدایی آنها خنده‌دار است. این دو بازیکن بارها در حساس‌ترین مقاطع ممکن به تراکتور کمک کرده‌اند.

خطیبی یادآور شد: تیم ما امسال باید در سه جبهه به میدان برود و به تک‌تک بازیکنان مهم خود نیاز دارد و من هم حساب ویژه‌ای روی شجاعی و دژاگه بازکرده‌ام. تراکتور خانه آنهاست و خودشان هم دوست دارند که برای این تیم به میدان بروند.

رسول خطیبی در پایان اظهاراتش خاطرنشان کرد: همانطور که در مصاحبه قبلی تاکید کردم، تصمیم گیرنده نهایی درخصوص مسایل فنی تیم خودم هستم و به هیچ کس اجازه دخالت نمی‌دهم.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار