با حضور معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استانداری و مدیر کل آموزش و پرورش استان؛

جلسه شورای سواد آموزی استان برگزار شد

زنجان (پانا) - جلسه شورای سوادآموزی استان با حضور معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استاندار و رئیس شورای سواد آموزی استان، مدیر کل آموزش و پرورش استان و دیگر اعضا شورا در سالن شهید تجلی اداره کل برگزار شد.

کد مطلب: ۱۱۷۱۲۳۰
لینک کوتاه کپی شد
جلسه شورای سواد آموزی استان برگزار شد

به گزارش اداره اطلاع رسانی و روابط عمومی اداره کل آموزش و پرورش استان زنجان خدابخش مرادی نافچی معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استاندار و رئیس شورای سواد آموزی استان، در این جلسه ضمن تبریک ایام و تقدیر و تشکر از اقدامات صورت گرفته در حوزه سواد آموزی، اظهار داشت: به منظور تحقق توسعه انسانی بایستی سواد آموزی در اولویت قرار گیرد و اگر توسعه پایدار می خواهیم دروازه آن "سواد" است.

وی افزود: بخشی از جامعه در گذشته به دلایل مختلف از آموزش و سواد محروم مانده است و لذا سواد آموزی فرصتی برای برقراری عدالت آموزشی است.

رئیس شورای سواد آموزی استان گفت: بحمدلله بخش اعظم ماموریت هایی که در تعیین کرده بودیم در این حوزه محقق شده است و ضروررت دارد از ظرفیت های فرمانداران، بخشداران و دهیاران استان نیز بهره ببریم.

مرادی تصریح کرد: تدوین، ابلاغ و عملیاتی نمودن سند سواد آموزی استان، مهمترین رویکرد ما در سال جاری خواهد بود که در این زمینه تمامی دستگاه های مرتبط باید همراهی و مساعدت لازم را داشته باشند.

حسن مظفری مدیر کل آموزش و پرورش استان زنجان نیز در این جلسه ضمن تشکر از حمایت های معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استاندار، اظهار امیدواری کرد با همکاری و همراهی تمامی دستگاه های مرتبط، سند سواد آموزی اقتضائی نواحی و مناطق استان در اولین فرصت طراحی، تدوین و اجرا شود.

حسنلو سرپرست معاونت سوادآموزی استان نیز ضمن ارائه گزارش از اقدامات صورت گرفته، به بیان مصوبات جلسات قبل، انتظارات و برخی چالش های موجود پرداخت.

گفتنی است در پایان جلسه اعضای شورای سواد آموزی استان نیز به بیان نظرات و پیشنهادات خود پرداختند.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار