احتمال وقوع بهمن در ارتفاعات برخی مناطق

تهران (پانا) - مدیرکل پیش‌بینی و هشدار سریع سازمان هواشناسی از برقراری جوی آرام در بیشتر مناطق کشور خبر داد و گفت با توجه به افزایش دمای هوا احتمال وقوع بهمن در ارتفاعات برخی مناطق وجود دارد.

کد مطلب: ۱۱۷۱۰۹۰
لینک کوتاه کپی شد
احتمال وقوع بهمن در ارتفاعات برخی مناطق

صادق ضیاییان درباره وضع جوی کشور به پانا گفت: بر اساس تحلیل نقشه‌های پیش‌یابی هواشناسی طی پنج روز آینده در بیشتر مناطق کشور جوی آرام همراه با افزایش نسبی دما خواهیم داشت.

مدیرکل پیش‌بینی و هشدار سریع سازمان هواشناسی افزود: امروز در سواحل غربی خزر و طی روز دوشنبه ۲۵ اسفند در ارتفاعات شمال غرب ابرناکی و بارش پراکنده دور از انتظار نیست.

وی ادامه داد: طی روز سه‌شنبه ۲۶ اسفند با گذر امواج تراز میانی جو در ارتفاعات زاگرس واقع در غرب و جنوب غرب کشور و در ارتفاعات البرز مرکزی و طی روز چهارشنبه ۲۷ اسفند در مناطقی از مرکز و شرق و طی روز پنجشنبه ۲۸ اسفند در بخش‌هایی از شرق و جنوب شرق ابرناکی و بارش پراکنده پیش‌بینی می‌شود.

ضیاییان تاکید کرد: با توجه به افزایش دمای هوا طی روزهای آینده، در ارتفاعات البرز و ارتفاعات واقع در شمال غرب کشور ذوب برف و احتمال وقوع پدیده بهمن دور از انتظار نیست.

به گفته مدیرکل پیش‌بینی و هشدار سریع سازمان هواشناسی، آسمان تهران فردا نیمه ابری همراه با غبار صبحگاهی، گاهی وزش باد و با حداقل دمای ۴ و حداکثر دمای ۱۳ درجه سانتیگراد و طی روز سه‌شنبه نیز نیمه ابری تا ابری همراه با افزایش دما، گاهی وزش باد و با حداقل دمای ۶ و حداکثر دمای ۱۶ درجه سانتیگراد پیش‌بینی می‌شود.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار