با حضور رئیس فدراسیون دانش آموزی؛

آیین اختتامیه مسابقات ورزشی دانش‌آموزی سراسرکشور در البرز برگزار شد

کرج (پانا) - مراسم اختتامیه مسابقات ورزشی دانش‌آموزی سراسر کشور امروز شنبه ۱۶ اسفند با حضورحسین بابویی رئیس فدارسیون دانش‌آموزی کشور، سالار قاسمی مدیر کل آموزش و پرورش و فرشید علیزاده معاون فرهنگی و تربیت بدنی در تالار فرهنگیان ایران مهر برگزارشد.

کد مطلب: ۱۱۶۹۰۸۳
لینک کوتاه کپی شد
آیین اختتامیه مسابقات ورزشی دانش‌آموزی سراسرکشور در البرز برگزار شد

در ابتدای مراسم حسین بابویی رییس فدراسیون دانش آموزی کشور ضمن تشکر از حاضرین در جلسه در مورد طرح سلامت کوچ عنوان کرد: دوران کرونا روی وزن و سلامتی دانش آموزان اثر منفی گذاشته است. بنابراین اینگونه مسابقات به دانش آموزان فعال کشور فرصت دیده شدن بیشتری داده است.

وی در ادامه از دانش آموزان منتخب این مسابقات تقدیر و تشکر به عمل آورد و در مورد شعار ورزشی این دوره گفت که این شعار، شعاری هماهنگ با محیط زیست و ورزش است که ارتباط این دو را به خوبی نشان می‌دهد.

در ادامه سالار قاسمی مدیر کل آموزش و پرورش البرز در مورد اهمیت جلسات ورزشی مخصوصا در دوران کرونا گفت: دانش آموزان هم دلتنگ چنین مسابقاتی بودند و در این مسابقات داوطلبان بسیاری خوبی حضور داشتند‌.

وی در ادامه بیان کرد: انشالله دانش آموزان بتوانند با رو آوردن به ورزش جان و روح خود را به ملکوت اعلا پیوند بزنندو به افتخارات جهانی دست پیدا کنید.

در پایان مراسم اهدای لوح های تقدیر و مدال های دانش آموزان توسط مدیر کل آموزش و پرورش به مرحله اجرا در آمد و سپس این مراسم با بالا بردن کاپ قهرمانی دانش آموزی توسط دانش آموزان به پایان رسید.

دانش آموز خبرنگار ؛ نادیا مردانی

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار