رییس قوه قضاییه اعلام کرد:

دادخواهی حادثه سردشت باید نهضتی علیه سلاح های شیمیایی شود

تهران (پانا) - رییس قوه قضاییه در دیدار با جمعی از خانواده های بمباران سردشت اعلام کرد که مسئله سردشت نباید مشمول مرور زمان شود.

کد مطلب: ۱۱۶۸۵۴۲
لینک کوتاه کپی شد
دادخواهی حادثه سردشت باید نهضتی علیه سلاح های شیمیایی شود

به گزارش ایسنا، آیت الله سیدابراهیم رییسی امروز ۱۴ اسفند در دیدار با جمعی از خانواده های بمباران سردشت افزود: دادخواهی حادثه سردشت نباید به دست فراموشی سپرده شود و این حادثه باید به نهضتی علیه تولیدکنندگان، توزیع کنندگان و استفاده کنندگان این سلاح شیمیایی شود.

وی ادامه داد: امروز ما در جایگاه مدعی و غرب در جایگاه متهم قرار دارد و باید پاسخگو باشد.

رییسی افزود: تمدنی که امروز غرب مدعی ان است تمدن نیست بلکه توحش است و باید نسل فعلی و اینده را با این توحش که به جهانیان عرضه شده آشنا کرد.

وی تصریح کرد: باید یک دیپلماسی فعال برای پرده برداری از جنایاتی که غرب در سردشت مرتکب شده است ایجاد شود.

رییسی باتاکید بر لزوم تسهیل و توجه به مقوله درمان جانبازان به خصوص جانبازان شیمیایی گفت: باید نیاز درمانی ایثارگران و جانبازان شیمیایی رفع شود.

وی با اشاره به تاکیدات مقام معظم رهبری مبنی بر توجه مسئولان نسبت به خانواده شهدا و ایثارگران افزود: توجه به خانواده شهدا توجه به انقلاب و توجه به همه ارزشها است لذا باید این امر مهم مورد توجه قرار گیرد.

رییسی با اشاره به مشکل بازارچه های مرزی آذربایجان غربی افزود: این بازارچه ها باید فعال و ساماندهی شوند تا مردم به امرار معاش پرداخته و تخلفی انجام نشود.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار