آخرین خبر درباره سرمربی جدید استقلال؛ انتخاب آقای خاص قطعی است

تهران (پانا) - سرمربی جدید استقلال تهران تا ساعات دیگر قرارداد رسمی خود را امضا خواهد کرد تا از فردا تمرین این تیم را زیر نظر بگیرد.

کد مطلب: ۱۱۶۸۰۱۹
لینک کوتاه کپی شد
آخرین خبر درباره سرمربی جدید استقلال؛ انتخاب آقای خاص قطعی است

سرانجام پروژه پایان همکاری محمود فکری با استقلال تهران که چند هفته‌ای است زده شده، با موفقیت همراه بود و شماره 6 سابق استقلالی‌ها که از سوی هیات مدیره برکنار شده بود، با استعفا به کار خود در این تیم پایان داد تا تیم محبوبش از قبال اخراج او دچار زیان مالی نشود.

پس از اینکه پایان همکاری باشگاه استقلال با محمود فکری قطعی شد؛ گزینه‌های مختلفی پیرامون سرمربیگری این تیم به میان آمد و حتی مدیران دو باشگاه فولاد خوزستان و گل گهر سیرجان به صورت رسمی اعلام کردند که مدیران باشگاه استقلال با آنها تماس گرفته‌اند که شرایط سرمربیگری جواد نکونام و امیر قلعه‌نویی در استقلال فراهم شود اما با مخالفت فولاد و گل گهر روبرو شده‌اند.

در این میان همچنین خبرهایی از علاقه باشگاه استقلال به عقد قرارداد با ساکت الهامی سرمربی فصل گذشته تراکتور تبریز هم شنیده شده بود اما آنطور که از اطراف باشگاه استقلال به گوش می‌رسد، مدیران این باشگاه تصمیم قطعی خود را برای بازگشت به عقب گرفته‌اند و توافق نهایی با فرهاد مجیدی برای سرمربیگری در این تیم صورت پذیرفته است و تا عصر امروز این قرارداد به صورت رسمی امضا خواهد شد تا تمرین استقلال از فردا زیر نظر مجیدی برگزار شود.

البته این اولین بار نیست که فرهاد مجیدی هدایت استقلال را بر عهده می‌گیرد، او برای سومین فصل متوالی و به یک شکل تقریبا مشابه در نیم فصل دوم سرمربی استقلال شده است؛ موضوعی که در تاریخ باشگاه استقلال بی‌سابقه بوده است.

فرهاد مجیدی 2 سال پیش جانشین وینفرد شفر سرمربی آلمانی استقلال شد و در پایان فصل برای ادامه کار با مدیران این باشگاه به توافق نرسید. فصل گذشته پس از قهر آندره‌آ استراماچونی جای او را در استقلال گرفت و در پایان فصل خودش هم قهر کرد و رفت تا در حساس‌ترین مقطع که در لیگ قهرمانان آسیا بود این تیم را تنها بگذارد و حالا قرار است برای سومین بار به یک شکل سرمربی استقلال شود.

اولین تجربه فرهاد مجیدی در بازگشت سه‌باره به استقلال دیدار سخت و سنگین با فولاد خوزستان در ورزشگاه آزادی است که باید عصر روز شنبه 16 اسفند در ورزشگاه آزادی برگزار شود و این تیم پر هوادار تلاش خود با شماره 7 محبوب را برای زنده نگه داشتن شانس صعود با دیداری سخت آغاز کند. استقلال در جدول رده‌بندی لیگ برتر از 16 بازی خود 27 امتیاز گرفته و در رده سوم جدول است؛ البته مهم‌ترین و آزار دهنده‌ترین موضوع برای آبی‌های پایتخت این است که آنها در همین ابتدای نیم فصل دوم 6 امتیاز کمتر از پرسپولیس رقیب سنتی خود دارند.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار