دانش‌آموز نویسنده آموزش و پرورش شهرستان اسلامشهر:

ایجادحس رهایی ،لذت و تخلیه هیجانی با نویسندگی

اسلامشهر (پانا) - در تمامی دوران و به ویژه در شرایط کرونا استمرار در مطالعه را بسته به گرایش و علاقه‌‌ای که در خود می‌بینیم، فراموش نکنیم.

کد مطلب: ۱۱۶۷۶۵۹
لینک کوتاه کپی شد
ایجادحس رهایی ،لذت و تخلیه هیجانی با نویسندگی

در این روزهای کرونایی بسیاری از افراد زمان بیشتری برای انجام کارهای عقب افتاده خود دارند و دانش‌آموزان نیز از این امر مستثنی نیستند و یکی از کارهای مفیدی که افراد چه پیر و چه جوان می‌توانند در اوقات فراغت خود انجام دهند خواندن کتاب و دست به قلم بردن و نوشتن است که اهمیت این اصل در دین مبین اسلام نیز به صورت واضح مشهود است.

نازنین فاطمه قلی‌زاده پاشا دانش‌آموز پایه یازدهم آموزش و پرورش شهرستان اسلامشهر یکی از دانش‌آموزان کوشا و فعالی است که در این زمینه در حال انجام فعالیت است.

او در گفت و گو با پانا در این رابطه اظهار کرد: نوشتن و نویسندگی در ابتدا برای من جنبه سرگرمی داشت و برای دل خود می‌نوشتم، اما از سال ۱۳۹۵ تا به حال به صورت جدی اقدام به نوشتن و شرکت در مسابقات گوناگون کردم و در این یک‌سال کرونایی سعی و تلاش خود را بیشتر کردم.

قلی‌زاده در ادامه به کسب رتبه‌های برتر خود در طول سالیان گذشته اشاره کرد و افزود: تاکنون، رتبه‌ نخست منطقه‌ای را در رشته انشاء نماز در مسابقات قرآن، عترت و نماز(سال96)، همچنین رتبه سوم استانی در همین زمینه(سال97)، رتبه‌ منطقه‌ای المپیاد خواندن(جشنواره خوارزمی) در سال نود وهفت و در نهایت سال 99 هم در جشنواره علمدار شهرستان‌های استان تهران، رتبه نخست استانی را در رشته‌ نامه‌ای به سردار را کسب کردم.

او در رابطه با مشوق‌های خود برای ورود در عرصه نویسندگی تصریح کرد: مادرم از دوران کودکی من را به کتاب و کتاب‌‌خوانی تشویق می‌کرد و همچنین حس رهایی و لذت و تخلیه هیجانی که در هنگام نوشتن دارم باعث بیشتر شدن میل و رغبت من به نوشتن شد.

دانش‌آموز آموزش و پرورش اسلامشهر به افرادی که می‌خواهند دست به قلم شوند، توصیه کرد: استمرار در خواندن را فراموش نکنید و بسته به گرایش و علاقه‌‌ای که در خود می‌بینید مطالعه کنید.

خبرنگار دانش‌آموز:آرمیتا بداغی

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار