احتمال نامزدی حمید رسایی در انتخابات میان‌دوره‌ای مجلس یازدهم

تهران (پانا) - حمید رسایی، نماینده سابق مجلس شورای اسلامی گفت ضمن طلب رحمت برای مرحوم فاطمه رهبر، نماینده حوزه انتخابیه تهران، ری، شمیرانات، اسلامشهر و پردیس، احتمال حضورم در انتخابات پارلمانی از این حوزه انتخابیه زیاد است.

کد مطلب: ۱۱۶۷۶۳۹
لینک کوتاه کپی شد
احتمال نامزدی حمید رسایی در انتخابات میان‌دوره‌ای مجلس یازدهم

به گزارش باشگاه خبرنگاران جوان، حمید رسایی نماینده سابق مجلس شورای اسلامی در پاسخ به سؤالی درخصوص حضورش در انتخابات میان‌دوره‌ای مجلس شورای اسلامی در سال ۱۴۰۰ گفت: ضمن طلب رحمت برای مرحوم فاطمه رهبر نماینده حوزه انتخابیه تهران، ری، شمیرانات، اسلامشهر و پردیس، احتمال حضورم در انتخابات پارلمانی از این حوزه انتخابیه زیاد است.

وی با بیان اینکه حضورش به صورت نامزد مستقل خواهد بود در پاسخ به اینکه آیا احتمال راهیابی به مجلس را خواهد داشت؟ افزود: بنده تکلیفی دارم که اگر کاری از دستم بر بیاید و بتوانم، انجام دهم؛ امروز برای حضور در انتخابات اعلام آمادگی کنم و پیروزی در انتخابات بستگی به نظر مردم دارد.

رسایی تصریح کرد: در انتخابات اخیر مجلس علی‌رغم فضاسازی‌های غیرواقعی که متاسفانه برخی در چند روز پایانی تبلیغات ایجاد کردند تا مردم بترسند و درباره نامزدها تصمیم نگیرند و فکر نکنند، بنده و دوستانی مانند وحید یامین‌پور بدون حضور در لیست خاص و همچنین حمایت احزاب و جریان‌هاو جبهه‌های انتخاباتی حدود ۳۰۰ هزار رأی کسب کردیم.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار