معرفی خشن‌ترین و آرام‌ترین تیم‌های نیم فصل اول لیگ برتر ایران

باز هم پای پرسپولیس در میان است

تهران (پانا) - دو تیمی که بیشترین و کمترین کارت زرد و قرمز در نیم فصل اول لیگ برتر ایران را دریافت کرده‌اند، مشخص شدند.

کد مطلب: ۱۱۶۷۴۶۸
لینک کوتاه کپی شد
معرفی خشن‌ترین و آرام‌ترین تیم‌های نیم فصل اول لیگ برتر ایران

با نزدیک شدن به ساعات آغاز نیم فصل دوم لیگ برتر ایران، لیست آماری دقیق از تعداد کارت‌های دریافت شده توسط تیم‌های لیگ برتری منتشر شد تا چهره خشن‌ترین و آرام‌ترین تیم لیگ برتر فوتبال ایران در نیم فصل اول مشخص شود.

براساس آمار منتشر شده، در نیم فصل اول لیگ برتر تیم آلومینیوم اراک با دریافت 52 کارت زرد و 4 کارت قرمز خشن‌ترین تیم لیگ برتر بوده است و پس از ار رده دوم تیم‌های خشن به تراکتور تبریز رسیده که 49 کارت زرد و 3 کارت قرمز دریافت کرده‌اند. ذوب آهن اصفهان هم با دریافت 46 کارت زرد و 4 کارت قرمز در رده سوم تیم‌های خشن قرار دارد.

اما در بین کم‌کارت‌ترین و به عبارت دیگر ارائه کنندگان بازی جوانمردانه در نیم فصل اول، پرسپولیس با دریافت 21 کارت زرد و 2 کارت قرمز صدرنشین جدول است و بهترین عملکرد را به ثبت رساند. پس از قهرمان فوتبال ایران، در رده دوم تیم‌های کم کارت نیم فصل اول مس رفسنجان قرار گرفته که 23 کارت زرد و 2 کارت قرمز دارند. اما رده سوم این جدول هم به تیم نفت مسجد سلیمان اختصاص یافته که 26 کارت زرد و یک کارت قرمز در کارنامه آنها ثبت شده است.

در جدول منتشر شده، استقلال تهران تنها تیم نیم فصل اول است که حتی یک کارت قرمز هم نگرفته است. آنها در مجموع 34 بار کارت زرد گرفته‌اند.

همچنین در بخش کادرهای فنی، خشن‌ترین کادر فنی به تیم آلومینیوم اراک اختصاص دارد که 17 کارت زرد و 2 کارت قرمز گرفته‌اند. در رده دوم خشن‌های نیمکت‌نشین گل گهر سیرجان با 12 کارت زرد و 2 کارت قرمز قرار گرفته است و نفت مسجد سلیمان هم 10 کارت زرد و 2 کارت قرمز داشته که در رده سوم قرار بگیرد.

آرام‌ترین نیمکت نیم فصل اول لیگ برتر هم به تیم‌های سپاهان و پیکان اختصاص دارد که هر کدام 3 کارت زرد داشته‌اند. در این جدول صنعت نفت با 4 کارت زرد و دو کارت قرمز در رده دوم است و استقلال تهران با 6 کارت زرد در رده سوم نیمکت‌های آرام ایستاده است.

کادر فنی پرسپولیس هم در نیم فصل اول لیگ برتر 7 کارت زرد و یک کارت قرمز داشته‌اند.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار