کانون مداحان و شعرای آیینی خواهران در دماوند مستقل می‌شود

دماوند(پانا) - مسئول کانون مداحان و شعرای آیینی شهرستان دماوند گفت: دوره‌های آموزش مداحی در رده سنی نوجوانان آینده‌ای نزدیک دایر خواهد شد.

کد مطلب: ۱۱۶۶۹۹۶
لینک کوتاه کپی شد
کانون مداحان و شعرای آیینی خواهران در دماوند مستقل می‌شود

به گزارش پایگاه خبری تارود، حسنعلی نوحی مسئول کانون مداحان و شعرای آیینی شهرستان دماوند با بیان اینکه امسال به علت شیوع کرونا انتخابات کانون مداحان شهرستان دماوند با تاخیر انجام شد، عنوان کرد: هفت نفر شامل فتاحی، افضلی، نوایی، فرج الهی، طاهری و حسام نوحی به عنوان شورا طبق اساسنامه انتخاب شدند.

او در ادامه بیان کرد: حدود 200 نفر مداحان شهرستان دماوند را تشکیل می‌دهند، رودهن، کیلان و دیگر شهرها یک مجمع الذاکرین را شکل داده‌اند که با رعایت پروتکل‌های بهداشتی به صورت محدود در مسجد جامع فعالیت می‌کنند.

مسئول کانون مداحان و شعرای آیینی شهرستان دماوند اظهار کرد: فعالیت‌های مداحان اغلب در فضای مجازی است و با انتخابات خانه مداحان در تهران، تغییراتی در انتخابات صورت گرفت و فعالیت‌های آموزشی به خصوص در فضای مجازی در دستور کار آینده قرار گرفته است.

نوحی گفت: چاپ کتاب مادحین صدسال اخیر از دیگر اقدامات است که زندگینامه و فعالیت و دستاوردهای مداحان پیشکسوت و دهه‌های مختلف در این کتاب گردآوری شده است.

او عنوان کرد: در بخش خواهران نیز انتخابات برگزار خواهد شد و کانون مداحان و شعرای آیینی خواهران مستقل می‌شود.

مسئول کانون مداحان و شعرای آیینی شهرستان دماوند در خصوص فعالیت مداحان در رده‌های نوجوانان بیان کرد: در حال حاضر کرونا این فعالیت‌ها را محدود کرده است اما در برنامه های خود دوره‌های آموزش مداحی این رده مخصوصا برای نونهالان، همچنین دوره‌های صداسازی، معرفت، اخلاق و مقتل شناسی پیش بینی کرده‌ایم که در آینده دایر خواهند شد.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار