برگزاری بیش از 20 عنوان برنامه به مناسبت هفته کانون‌ها در چابهار

چابهار (پانا) - رییس کانون فرهنگی و تربیتی صادقیه چابهار عنوان کرد کانون‌های فرهنگی و تربیتی صادقیه و شهید باهنر این شهرستان در هفته گذشته بیش از 20 عنوان برنامه را برگزار کردند.

کد مطلب: ۱۱۶۶۸۱۷
لینک کوتاه کپی شد
برگزاری بیش از 20 عنوان برنامه به مناسبت هفته کانون‌ها در چابهار

ناهید شهرکی در گفت و گو با پانا کانون‌های فرهنگی و تربیتی آموزش و پرورش را مهد توسعه فرهنگی عنوان و اظهار کرد: در هفته کانون‌های فرهنگی و تربیتی با همکاری مدیران مدارس و اولیا توانستیم در بستر شبکه شاد برنامه‌های تربیتی و آموزشی را در کارگروه تخصصی تولید محتوا برنامه ریزی و در سطح مدارس عملیاتی کنیم.
وی از چابهار و ظرفیت‌های این شهرستان بعنوان فرصتی برای معرفی آداب و رسوم و فرهنگ این منطقه نام برد و خاطرنشان کرد: متاسفانه بیماری کرونا در خیلی موارد فرصت آموزش حضوری را از ما گرفته است اما کارشناسان و مربیان کانون‌های چابهار برنامه‌هایی مانند باغ هنر را تدوین و اجرا کردند که در راستای معرفی استان به صورت زنده در شبکه شاد پخش شد و نمونه بارز یکی از برنامه‌های کاربردی و قابل تحسین همکاران تلاشگر حوزه معاونت پرورشی و تربیت بدنی و حوزه فرهنگی و هنری بود.
رییس کانون صادقیه چابهار همچنین به جشنواره نشاط اجتماعی اشاره کرد و گفت: این جشنواره در سالن تختی در قالب برنامه‌های مختلف به صورت زنده برای بیش از هزار نفر از همکاران، فرهنگیان و اولیا پخش شد.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار