صید کوسه انسان نمای عجیب

تهران (پانا) - یک ماهیگیر کوسه‌ عجیبی را که دارای سری شبیه به انسان است صید کرد.

کد مطلب: ۱۱۶۶۵۱۸
لینک کوتاه کپی شد
صید کوسه انسان نمای عجیب

به‌گزارش باشگاه خبرنگاران جوان، شاید تابحال تصاویر موجودات دریایی عجیبی را در فضای مجازی دیده باشید، اما حتما تصویر یک کوسه جهش یافته انسان نما به ذهن شما خطور نکند. این موجود عجیبی بود که یک ماهیگیر محلی در سواحل اندونزی با آن رو برو شد.

«عبدالله نورن»، ۴۸ ساله در آب‌های نزدیک به «روتو ندائو» در استان نوسا تنگارا شرقی مشغول ماهیگیری بود که این موجود در تور ماهیگیری او گرفتار شد. این ماهیگیر ابتدا تصادفی یک کوسه بزرگ را به دام انداخت و زمانی که شکم آن را شکافت سه بچه کوسه در آن بود که یکی از آن‌ها شکل و شمایلی شبیه به انسان داشت. این بچه کوسه دارای سری شبیه به انسان با دو چشم بزرگ دایره مانند در زیر پوزه بود.

آقای نورن در این باره گفت: «من اول یک کوسه مادر را شکار کردم. روز بعد وقتی شکم این کوسه را شکافتم سه بچه کوسه را در شکمش پیدا کردم. دو بچه کوسه شبیه به مادرشان بودند، اما یکی از آن‌ها قیافه‌ای شبیه به انسان داشت.»

این ماهیگیر بچه کوسه را با خود به خانه برد و تصمیم گرفت تا از آن نگهداری کند. این در حالی بود که همسایگان به وی پیشنهاد کردند که بچه کوسه را به آن‌ها بفروشد.

نورن در این باره گفت: «خانه من محل تماشای این بچه کوسه شده است. بسیاری با دیدن این بچه کوسه به من پیشنهاد می‌دهند که آن را به آن‌ها بفروشم، ولی من می‌خواهم از آن نگهداری کنم، چون بر این باورم که برای من خوش شانسی می آورد.»

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار