در نشست هم‌افزایی معاونین پرورشی و فرهنگی مناطق ۲۱ گانه شهرستان‌های استان تهران مطرح شد:

توسعه استفاده از فن‌آوری‌های نوین اطلاعاتی از مهمترین اولویت‌های معاونت پرورشی و فرهنگی شهرستان‌های استان تهران است

شهریار (پانا) - معاون پرورشی و فرهنگی اداره کل آموزش و پرورش شهرستانهای استان تهران در نشست هم‌افزایی معاونین پرورشی و فرهنگی مناطق ۲۱ گانه شهرستان‌های استان تهران از اجرای دقیق سیاست‌های ۱۰گانه معاونت پرورشی و فرهنگی این استان در سال تحصیلی جدید خبر داد.

کد مطلب: ۱۱۶۵۶۴۹
لینک کوتاه کپی شد
توسعه استفاده از فن‌آوری‌های نوین اطلاعاتی از مهمترین اولویت‌های معاونت پرورشی و فرهنگی شهرستان‌های استان تهران است

به گزارش اداره اطلاع‌رسانی و روابط عمومی اداره کل آموزش و پرورش شهرستان‌های استان تهران،با حضور مدیر کل امور تربیتی، مشاوره و مراقب در برابر آسیب‌های اجتماعی نشست هم افزایی معاونین پرورشی و تربیت بدنی مناطق ۲۱ گانه شهرستان‌های استان تهران در سالن هم‌اندیشی اردوگاه شهید محمد منتظری شهریار برگزار شد.
در این نشست سید مجتبی هاشمی با گرامیداشت هفته تربیت اسلامی و امور تربیتی، گفت: اجرای همایش‌ها و جشنواره‌های متعدد کشوری و میزبانی این استان در این برنامه‌ها و تلاش مضاعفی که برای همکاران ایجاد می‌کند، در کنار نگاه مثبت همکاران ستادی به عملکرد خوب استان ما، تجربه‌های گرانبهایی برای مدیریت آسانتر فرآیندهای آموزشی و پرورشی در استان را به ارمغان می‌آورد که بسیار حائز اهمیت است.
وی با اشاره به سیاست‌های اجرایی این معاونت برای سال تحصیلی جدید گفت: در اجرای بهتر سیاست‌های معاونت پرورشی و فرهنگی، باید به سلامت روانی و اجتماعی دانش‌آموزان در کنار دقت نظر به سلامت جسمانی مورد توجه قرار گیرد.

هاشمی توسعه استفاده از فن‌آوری‌های نوین اطلاعاتی در اهداف سازمانی را در کنار مناسب‌سازی وسازگاری با شرایط جدید ناشی از شیوع بیماری کرونا و ابلاغ شرح وظایف جدید عوامل اجرایی بسیار مهم عنوان کرد و افزود: با فراگیر سازی فعالیت‌های پرورشی باید به سمت کاهش تمرکز سازمانی و تفویض اختیار از ستاد تا مدرسه پیش برویم.

این مقام مسوول ارتقا کیفیت منابع انسانی در حوزه‌های جذب، نگه‌داشت و سازمان‌دهی به منظور تحقق اهداف سازمانی را در جهت اعتماد سازی و هماهنگی بین خانه و مدرسه بسیار حائز اهمیت دانست و گفت: با توسعه مشارکت‌ها و ارتباطات برون ودرون سازمانی باید با بخش رسانه‌های جمعی و افکار عمومی ارتباط مستقیم داشته باشیم.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار