روز بدون فوتی کرونا در اردبیل

اردبیل(پانا) - رئیس دانشگاه علوم پزشکی اردبیل خبر داد طی ۲۴ ساعت گذشته هیچ بیمار مبتلا به کرونا در مراکز درمانی استان فوت نکرده است.

کد مطلب: ۱۱۶۵۶۴۲
لینک کوتاه کپی شد
روز بدون فوتی کرونا در اردبیل

به گزارش دانشگاه علوم پزشکی اردبیل، شهرام حبیب زاده، رئیس دانشگاه علوم پزشکی استان در جلسه ستاد مبارزه با کرونا در استان گفت: در ۲۴ ساعت گذشته ۲۴ بیمار جدید مبتلا به ویروس کرونا در مراکز درمانی استان اردبیل بستری شده اند.

او افزود: طی این مدت ۲۱ بیمار با بهبودی نسبی از بیمارستان‌های استان مرخص و خوشبختانه هیچ بیمار کرونایی طی این مدت در مراکز درمانی استان فوت نکرده است.

رئیس دانشگاه علوم پزشکی استان تصریح کرد: از ۲۴ بیمار جدید، ۱۲ بیمار در اردبیل، ۴ بیمار در پارس آباد، ۱ بیمار در مشگین شهر، ۱ بیمار در گرمی و ۶ بیمار در خلخال بستری شده اند.

حبیب زاده افزود: در حال حاضر ۱۷۲ بیمار مبتلا به کووید ۱۹ در بیمارستان‌های استان بستری هستند که ۵۰ بیمار بدحال مبتلا به کرونا در بخش مراقبت‌های ویژه تحت درمان هستند.

او گفت: براساس آخرین وضعیت اعلام شده توسط وزارت بهداشت، هم اکنون شهر‌های اردبیل، پارس آباد، مشگین‌شهر و خلخال در وضعیت زرد و شهر‌های بیله سوار، سرعین، نمین، نیر، گرمی، کوثر و اصلاندوز در وضعیت آبی قرار دارند.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار