برگزاری دوره آموزش خبرنگاری ویژه دانش‌آموزان منطقه۱۷

وظیفه اصلی سازمان دانش آموزی، مهارت آموزی و تربیت اجتماعی دانش آموزان است

تهران(پانا)- دوره آموزش خبرنگاری و اصول گزارش نویسی و مصاحبه، ویژه ۲۳ نفر از دانش‌آموزان برگزیده منطقه۱۷ ، از ۲ اسفند ماه آغاز و تا ۱۱ اسفند ماه ادامه دارد. در این دوره دانش‌آموزان دختر و پسر به تفکیک با همکاری 6 نفر از مدرسین برگزیده استان، مهارت‌های خبرنویسی را فرا می گیرند.

کد مطلب: ۱۱۶۵۱۱۱
لینک کوتاه کپی شد
وظیفه اصلی سازمان دانش آموزی، مهارت آموزی و تربیت اجتماعی دانش آموزان است

طاهره پور محمود، معاون پرورشی و تربیت بدنی منطقه به همراه ربابه حسینی صفا، مدیر سازمان دانش‌آموزی منطقه، صبح امروز از روند برگزاری دوره آموزشی خبرنگاری خبرگزاری پانا ویژه دانش‌آموزان منطقه بازدید کرد.
پور محمود، در این بازدید وظیفه اصلی سازمان دانش آموزی را مهارت آموزی و تربیت اجتماعی دانش آموزان بیان کرد و گفت: یکی از مهارت های خوبی که در سازمان دانش آموزی در راستای بسته تحولی با موضوع هر دانش آموز یک نقش اجتماعی برنامه ریزی و تدوین شده است، آموزش مهارت خبرنگاری است.
پور محمود با بیان اینکه امروزه نیروی انسانی ماهر یکی از عوامل موفقیت رسانه ها در امر آگاهی رسانی است، افزود: استعداد و علاقه دانش آموزان در دوره آموزش خبرنگاری باعث می شود تا مهارت های تهیه خبر را یاد بگیرند و بتواند در آینده در رسانه های مختلف فعالیت کنید.
وی افزود: یکی از اهداف سازمان دانش‌آموزی از برگزاری این فعالیت های جمعی پرورش معنوی و اجتماعی، تفکر و تدبر دانش آموزان است.
پورمحمود به دانش آموزان خبرنگار گفت: در نوشتن خبر صداقت داشته باشید و مطالبی را که انتشار می دهید از صحت و سقم آن مطمئن باشید، زیرا اگر مخاطب متوجه خبر جعلی و دروغین یک رسانه شود نسبت به آن رسانه بی اعتماد می شود. امیدواریم با آموزشهای این دوره بتوانیم خبرهای مدارس و منطقه را نشر و گسترش دهیم
در پایان ربابه حسینی صفا، مدیر سازمان دانش آموزی منطقه از نحوه تشکیل این دوره در دو گروه مجزا ویژه دانش آموزان پسر و دختر با رعایت کامل پروتکل های بهداشتی خبر داد.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار