سیزدهمین روز بدون فوت کرونایی در سیستان و بلوچستان رقم خورد

 وضعیت زرد و نارنجی استان های همجوار زنگ خطری برای مردم استان است

زاهدان (پانا) - رئیس دانشگاه علوم پزشکی زاهدان اعلام کرد با ثبت یک روز دیگر  بدون فوت ناشی از کرونا تعداد کل روزهای بدون فوت کرونایی در سطح استان سیستان و بلوچستان از ابتدای طرح خانه و محله محور شهید حاج قاسم سلیمانی به 13 روز رسیده است.

کد مطلب: ۱۱۶۳۲۶۶
لینک کوتاه کپی شد
سیزدهمین روز بدون فوت کرونایی در سیستان و بلوچستان رقم خورد

به گزارش روابط عمومی دانشگاه علوم پزشکی زاهدان، سید محمد هاشمی شهری با بیان اینکه وضعیت زرد، نارنجی و قرمز استان های دیگر کشور به منزله زنگ خطری برای سیستان و بلوچستان است، گفت: در 24 ساعت منتهی به شنبه 25 بهمن 1399 آزمایش 3 نفر از هم استانی‌ها به کرونا مثبت شد و بدین ترتیب آمار مبتلایان به کرونا در استان سیستان و بلوچستان به 27 هزار و 526 نفر رسید.
وی ادامه داد: هم اکنون از مجموع 75 بیمار بستری با مشکلات تنفسی در بیمارستان های استان 16 نفر به کرونا مبتلا هستند.
هاشمی شهری با بیان اینکه در شبانه روز گذشته هیچ مورد فوتی کرونا در سطح استان ثبت نشده است، گفت: متاسفانه از ابتدای شیوع ویروس کرونا تاکنون 1 هزار و 160 نفر در استان سیستان و بلوچستان بر اثر ابتلای به کرونا جان خود را از دست داده اند.
رئیس دانشگاه علوم پزشکی زاهدان با بیان اینکه عادی انگاری کرونا یکی از بزرگترین تهدیدهای سلامتی مردم است، تصریح کرد: با وجود اینکه موفق به تولید واکسن و واردات واکسن اسپوتنیک و واکسینه شدن تعدادی از کادر درمانی شده ایم، ولی برای انجام واکسیانسیون عمومی در سطح کشور چندین ماه زمان لازم است و تا آن زمان رعایت دستورالعمل های بهداشتی تنها راه حفظ سلامتی و کنترل ویروس کرونا است.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار