طرح آجر به آجر برای استفاده از ظرفیت مادران با عنوان پویش «من مادرم، بچه های ایران فرزند من» ابلاغ شد

تبریز (پانا) - طرح آجر به آجر با عنوان پویش «من مادرم، بچه های ایران فرزند من»، به‌منظور استفاده از ظرفیت و توان بانوان و مادران، با دستور وزیر آموزش و پرورش به استانها ابلاغ و در اجرای دستور فوق بخشنامه شماره 1800/122469/111 مورخه 1399/11/06 جهت اجرا به ادارات آموزش و پرورش استان ارسال شد.

کد مطلب: ۱۱۶۲۹۳۰
لینک کوتاه کپی شد
طرح آجر به آجر برای استفاده از ظرفیت مادران با عنوان پویش «من مادرم، بچه های ایران فرزند من» ابلاغ شد

به گزارش اداره کل آموزش و پرورش آذربایجان شرقی، بر این اساس، مدیران باید اطلاعیه ها و پوستر و کلیپ راهنمای پویش را در اختیار گروه‌های دانش‌آموزی قرار داده و دانش آموزان را جهت مشارکت در طرح آجر به آجر و پویش «من مادرم، بچه‌های ایران فرزند من»، عملا راهنمایی کنند تا وارد سامانه آجر به آجر شوند و با هر مبلغی، حتی هزار تومان، فرزندان و دانش آموزان به حضور، مشارکت و فرهنگ‌سازی امور خیر هدایت شوند.
این کار جلوه ای از ورود عملی دانش‌آموزان به مشارکت اجتماعی در رفع نارسائی‌ها و همیاری و احساس ارزشمندی در آنان است تا فرداهایی بهتر برای فرزندان این نظام رقم بخورد.

این پویش، مختص بانوان و یا فرهنگیان نیست، بلکه تمام اقشار جامعه، اعم از زن و مرد و کودک و بزرگسال را شامل می‌شود و می توان با تمام اعضای خانواده خود و اطرافیان در این پویش شرکت کرد.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار