فوت ۶۵ بیمار کرونایی در شبانه‌روز گذشته؛ حال ۳۷۳۵ بیمار وخیم است

تهران (پانا) - سخنگوی وزارت بهداشت آمار مبتلایان، بهبودیافتگان و فوتی‌های ناشی از بیماری کرونا را طی ۲۴ ساعت گذشته اعلام کرد.

کد مطلب: ۱۱۶۲۶۴۵
لینک کوتاه کپی شد
فوت ۶۵ بیمار کرونایی در شبانه‌روز گذشته؛ حال ۳۷۳۵ بیمار وخیم است

سیماسادات لاری اظهار کرد: از دیروز تا امروز ۲۳ بهمن ۱۳۹۹ و بر اساس معیارهای قطعی تشخیصی، ۷ هزار و ۴۷۴ بیمار جدید مبتلا به کووید۱۹ در کشور شناسایی شد که ۵۵۲ نفر از آنها بستری شدند و مجموع بیماران کووید۱۹ در کشور به یک میلیون و ۴۹۶ هزار و ۴۵۵ نفر رسید.

وی ادامه داد: متاسفانه در طول ۲۴ ساعت گذشته، ۶۵ بیمار کووید۱۹ جان خود را از دست دادند و مجموع جان باختگان این بیماری به ۵۸ هزار و ۷۵۱ نفر رسید.

لاری افزود: خوشبختانه تا کنون یک میلیون و ۲۷۸ هزار و ۸۵۷ نفر از بیماران، بهبود یافته و یا از بیمارستانها ترخیص شده اند و ۳۷۳۵ نفر از بیماران مبتلا به کووید۱۹ در در بخش های مراقبت های ویژه بیمارستانها تحت مراقبت قرار دارند.

به گفته‌ سخنگوی وزارت بهداشت، تا کنون ۹ میلیون و ۸۸۵ هزار و ۹۱۳ آزمایش تشخیص کووید۱۹ در کشور انجام شده است.

وی افزود: بر اساس آخرین تحلیل ها، ۳۶ شهرستان در وضعیت نارنجی، ۱۷۸ شهرستان در وضعیت زرد و ۲۳۴ شهرستان نیز در وضعیت آبی قرار دارند و شهرستان های عجب شیر در آذربایجان شرقی، اردستان در اصفهان، اسفراین در خراسان شمالی، گرمسار در سمنان، بافت در کرمان، پاوه در کرمانشاه، بندرگز و کردکوی در گلستان، آستانه اشرفیه، بندرانزلی، رشت، رودبار، رودسر، صومعه سرا و لاهیجان در گیلان، آمل، بابل، بابلسر، بهشهر، تنکابن، جویبار، رامسر، ساری، سوادکوه، قائمشهر، محمودآباد، نکا، نور و نوشهر در مازندران، بستک، بندرلنگه و قشم در هرمزگان، بهار، تویسرکان و رزن در همدان و ابرکوه در یزد در وضعیت نارنجی قرار دارند.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار