شناسایی 7040 بیمار کرونایی طی شبانه‌روز گذشته

تهران (پانا) - سخنگوی وزارت بهداشت آخرین آمار مبتلایان، بهبودیافتگان و فوتی‌های کرونا طی شبانه‌روز گذشته را اعلام کرد.

کد مطلب: ۱۱۶۰۵۶۷
لینک کوتاه کپی شد
شناسایی 7040 بیمار کرونایی طی شبانه‌روز گذشته

سیماسادات لاری گفت: از دیروز تا امروز (۱۶ بهمن ۱۳۹۹) و بر اساس معیارهای قطعی تشخیصی، ۷۰۴۰ بیمار جدید مبتلا به کووید۱۹ در کشور شناسایی شد که ۵۹۰ نفر از آنان بستری شدند. بر این اساس مجموع بیماران کووید۱۹ در کشور به یک میلیون و ۴۴۵ هزار و ۳۲۶ نفر رسید.

وی افزود: در طول ۲۴ ساعت گذشته، ۶۷ بیمار کووید۱۹ جان خود را از دست دادند و مجموع جانباختگان این بیماری به ۵۸ هزار و ۲۵۶ نفر رسید. تاکنون یک میلیون و ۲۳۵ هزار و ۵۸۱ نفر از بیماران، بهبود یافته و یا از بیمارستانها ترخیص شده اند.

سخنگوی وزارت بهداشت تاکید کرد: ۳۸۲۵ نفر از بیماران مبتلا به کووید۱۹ در در بخش های مراقبت های ویژه بیمارستان ها تحت مراقبت قرار دارند.

لاری با بیان اینکه تاکنون ۹ میلیون و ۵۰۴ هزار و ۹۳۰ آزمایش تشخیص کووید۱۹ در کشور انجام شده است، گفت: بر اساس آخرین تحلیل ها، ۱۸ شهرستان کشور در وضعیت نارنجی، ۱۲۴ شهرستان در وضعیت زرد و ۳۰۶ شهرستان در وضعیت آبی قرار دارند.

سخنگوی وزارت بهداشت اعلام کرد: شهرستان های نارنجی در استان های شمال و شامل آمل، بابل، بابلسر، بهشهر، تنکابن، جویبار، چالوس، رامسر، ساری، فریدونکنار، قائمشهر، محمودآباد، نکا، نور و نوشهر در مازندران و صومعه سرا، رودسر و لاهیجان در گیلان می‌شوند.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار