سخنگوی ستاد ملی مقابله با کرونا عنوان کرد:

محدودیت تردد شبانه از ساعت ۲۱ تا سه صبح

تهران (پانا)- سخنگوی ستاد ملی مقابله با کرونا ساعت منع تردد شبانه را از ساعت ۲۱ تا ۳ بامداد در تمام شهر‌های کشور اعلام کرد.

کد مطلب: ۱۱۵۹۷۶۵
لینک کوتاه کپی شد
محدودیت تردد شبانه از ساعت ۲۱ تا سه صبح

به گزارش صدا و سیما، علیرضا رئیسی در ارتباط تصویری با برنامه «تیتر امشب» شبکه خبر افزود: این محدودیت با رنگ بندی شهر‌ها ارتباطی ندارد و در همه شهر‌ها با همه رنگ‌های قرمز، نارنجی، زرد و آبی برقرار است.

وی گفت:​ ۱۸ شهر نارنجی داریم که ۱۵ شهر مربوط به استان مازندران و سه شهر مربوط به استان گیلان است و ۱۲۴ شهر زرد و ۳۰۶ شهر آبی داریم.

رئیسی با اشاره به اینکه استان‌های تهران و البرز در وضع زرد هستند، اضافه کرد: استان‌های شمالی؛ مازندران، ​ گیلان و گلستان، نارنجی هستند و منع تردد به این استان‌ها وجود دارد.

وی گفت: متاسفانه سفر به استان هرمزگان به ویژه جزیره‌های قشم، کیش و جاسک موجب شده است که خیز بیماری کرونا در این شهر‌ها مشاهده شود.

سخنگوی ستاد ملی مقابله با کرونا افزود:​ استانداری‌های هر استان ها، رنگ بندی شهر‌ها را مشخص می‌کنند و صدا و سیمای محلی هر استان هم این محدودیت‌ها را اعلام می‌کند.

رئیسی با ابراز نگرانی از کاهش درصد رعایت دستورالعمل‌های مقابله با کرونا، اضافه کرد: تلاش می‌کنیم به گونه‌ای کنترل کنیم که شب عید آرامی داشته باشیم.

وی تاکید کرد: اگر این دستورالعمل‌ها رعایت نشود همه گرفتار خواهند شد.

سخنگوی ستاد ملی مقابله با کرونا گفت: بیش از ۳۰ هزار پلمب و بیش از ۶ میلیون جریمه در ارتباط با تردد‌ها و تجمع‌ها انجام شده است.

رئیسی افزود: محدودیت تردد در حوزه شهر‌های نارنجی را به زرد هم تعمیم دادیم و سعی کردیم سخت گیری‌ها را در این زمینه بیشتر کنیم.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار