مجوز مجلس به آموزش و پرورش برای فروش املاک مازاد در سال ۱۴۰۰

تهران (پانا) - نماینده کمیسیون آموزش در کمیسیون تلفیق مجلس با اشاره به مصوبه این کمیسیون برای ارتقای بودجه آموزش و پرورش در سال ۱۴۰۰، از مجوز کمیسیون تلفیق به آموزش و پرورش برای فروش، تهاتر یا تغییر کاربری املاک مازاد در آموزش و پرورش خبر داد.

کد مطلب: ۱۱۵۸۱۹۵
لینک کوتاه کپی شد
مجوز مجلس به آموزش و پرورش برای فروش املاک مازاد در سال ۱۴۰۰

به گزارش روابط عمومی مجلس، مهدی اسماعیلی با اشاره به مصوبه اخیر کمیسیون تلفیق بودجه برای ارتقای بودجه آموزش و پرورش در سال 1400، عنوان کرد: برخی املاک مازاد تحت تملک آموزش و پرورش در سراسر کشور وجود دارد که کاربری ندارند؛ در کمیسیون تلفیق مجوز «فروش، تهاتر یا تغییر کاربری» املاک مازاد آموزش و پرورش به تصویب اعضا رسید.

نماینده مردم میانه در مجلس شورای اسلامی ادامه داد: آموزش و پرورش می‌تواند با استفاده از این مجوز صادر شده از ظرفیت ایجاد شده استفاده کند و نسبت به ارتقای بودجه خود اقدامات جدی صورت دهد.

اسماعیلی تأکید کرد: البته محل هزینه‌ این مصوبه نیز به نحوی تعیین شده است که محل هزینه کرد این املاک در همان محل فروش ملک باشد تا از این طریق بودجه‌ دارایی یک استان‌ یا شهر در محل دیگری غیر از آن استان و شهر هزینه نشود.

نماینده کمیسیون آموزش در کمیسیون تلفیق مجلس تأکید کرد: این مصوبه منجر به رشد و بهبود عملکرد وزارت آموزش و پرورش خواهد شد و کمیسیون آموزش، نظارت خواهد داشت که چه استفاده‌‎های مثبتی از این ظرفیت قانونی در طول سال 1400 صورت گرفته است.

گفتنی است، کلیه مصوبات کمیسیون تلفیق بودجه، برای نهایی شدن باید در صحن علنی مجلس به تصویب نمایندگان برسد.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار