معاون پرورشی و فرهنگی آموزش و پرورش شهر تهران در ویژه برنامه از مدرسه تا مدرسه:

اردوهای مجازی راهیان نور تا پایان فروردین ۱۴۰۰ ادامه خواهد داشت

تهران (پانا) - معاون پرورشی و فرهنگی آموزش و پرورش شهر تهران در افتتاحیه اردوهای مجازی راهیان نور، از برگزاری هر هفته یک اردوی زیارتی از یادمان شهدا خبر داد.

کد مطلب: ۱۱۵۷۵۱۷
لینک کوتاه کپی شد
اردوهای مجازی راهیان نور تا پایان فروردین ۱۴۰۰ ادامه خواهد داشت

مجتبی ولی پوری، در افتتاحیه اردوهای مجازی راهیان نور گفت: مقام معظم رهبری همواره نگاه ویژه‌ای به برنامه‌های آموزش و پرورش و به خصوص برنامه‌ی راهیان نور دارند؛ بنابراین باید به این‌گونه برنامه‌ها بیش از پیش اهمیت بدهیم.
وی با اشاره به اینکه اردوهای راهیان نور سال‌هاست برگزار می‌شود؛ عنوان کرد: امسال این اردوها به صورت مجازی برگزار خواهد شد. سال گذشته همزمان با شیوع ویروس کرونا، از زیارت یادمان‌های شهدا محروم شدیم؛ اما امسال به همت همکاران این رویداد به صورت کشوری و مجازی برگزار خواهد شد.
وی با اشاره به اینکه بخشی از برنامه‌ها به صورت زنده و بخشی به صورت ضبط شده در اختیار دانش‌آموزان قرار خواهد گرفت؛ گفت: از مدت‌ها قبل هماهنگی‌های لازم برای انجام این کار صورت گرفته است و هر هفته تا پایان فروردین ۱۴۰۰، یک اردوی زیارتی از یادمان‌ شهدا خواهیم داشت. برای برگزاری این اردوها، کانالی در شبکه شاد ایجاد شده‌است و تاکنون بیش از ۵ هزار دانش‌آموز و فرهنگی در آن عضو شده‌اند. همچنین بازدید برنامه‌ها بسیار بالاست و تا کنون برنامه‌ها بیش از ۱۹ هزار بازدید داشته‌اند.
ولی‌پوری ضمن ابراز امیدواری از شرکت قابل قبول دانش‌آموزان در اردوی مجازی راهیان نور گفت: یکی از نکات اردوی مجازی در این است که امسال دانش‌آموزان می‌توانند در کنار والدین در اردوها شرکت کنند و والدین با این فرصت ایجاد شده در جریان اردوهای راهیان نور قرار خواهند گرفت.
معاون پرورشی و فرهنگی آموزش و پرورش شهر تهران گفت: از فرهنگیان و معلمان می‌خواهم در کلاس‌های درس و بین برنامه‌های آموزشی، حتما از این ظرفیت فرهنگی استفاده کنند؛ زیرا معلم‌ها می‌توانند به خوبی مروج فرهنگ ایثار و شهادت باشند.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار