نمایش منصور صلواتی، کار خود را در مهرگان، آغاز کرد

تقدیم اجرای افتتاحیه «راحله» به سیامک شایقی فقید

تهران(پانا) -نمایش «راحله» به نویسندگی و کارگردانی منصور صلواتی، در سالن شماره یک خانه‌ نمایش مهرگان، با حضور همسر و خواهر سیامک شایقی و تعداد دیگری از هنرمندان، افتتاح و اجرای نخست این نمایش، به فیلم‌ساز صاحب سبک فقید، تقدیم شد.

کد مطلب: ۱۱۵۷۰۳۹
لینک کوتاه کپی شد
تقدیم اجرای افتتاحیه «راحله» به سیامک شایقی فقید

نمایش «راحله» به نویسندگی و کارگردانی منصور صلواتی، در سالن شماره یک خانه‌ نمایش مهرگان، با حضور همسر و خواهر سیامک شایقی و تعداد دیگری از هنرمندان، افتتاح و اجرای نخست این نمایش، به فیلم‌ساز صاحب سبک فقید، تقدیم شد.

نمایش «راحله»، با وجود محدودیت ظرفیت 50درصدی در این ایام کرونایی، در شب افتتاحیه خود، با استقبال مخاطب روبه‌رو شد. در پایان اجرای نخست این نمایش، مراسمی کوچک برگزار و اجرا، به سیامک شایقی فقید که فروردین ماه امسال، چشم از جهان فروبسته بود؛ تقدیم شد. اجرای این مراسم را علی زادمهر (روزنامه‌نگار باسابقه حوزه فرهنگ و هنر) به نیابت از جامعه‌ مطبوعات، برعهده داشت. نخستین اجرای «راحله»، در حضور افسانه عَضُدی (همسر سیامک شایقی) و کتایون شایقی (خواهر فیلم‌ساز فقید)، به این فیلم‌ساز نجیب و شاخص سینمای ایران، تقدیم شد.

این مراسم با حضور هنرمندهایی هم‌چون؛ سیاوش چراغی‌پور (بازیگر)، نیلوفر محمودی (بازیگر)، علی قنبری (شاعر)، ابراهیم مهدی‌زاده (داستان‌نویس) و علی بابایی (داستان‌نویس)، برگزار شد. نمایش «راحله»، هر روز، ساعت ۱۸:۴۵، در سالن شماره یک خانه‌ی نمایش مهرگان، روی صحنه خواهد رفت.

منصور صلواتی، پیش از این، نمایش‌هایی هم‌چون «لابراتوار»، «تقدیم به ایتالو کالوینو»، «حجم غلیظ» و «آزمایش‌گاه متروک» را در سالن‌های موج نو، تئاتر مستقل، شهرزاد، نوفل لوشاتو و خانه نمایش مهرگان، روی صحنه برده است.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار