پروژه ویژه محمود فکری؛ استقلال ماه بهمن را دوست دارد

تهران (پانا) - استقلال هر چند از ماه بهمن خاطره شیرینی در دیدار با سایپا دارد اما امروز باید برای پاره کردن نوار ناکامی‌های خانگی وارد زمین شود.

کد مطلب: ۱۱۵۶۸۹۵
لینک کوتاه کپی شد
پروژه ویژه محمود فکری؛ استقلال ماه بهمن را دوست دارد

استقلال و سایپا به عنوان دو تیم از جمع تیم‌هایی که در تمام دوره‌های لیگ برتر حاضر بوده‌اند، امروز در حالی برای سی و نهمین بار در تاریخ لیگ برتر روبروی هم قرار خواهند گرفت که تاریخ نشان می‌دهد یازدهمین ماه از سال برای استقلالی‌ها در تقابل با سایپا ماه شیرینی بوده است.

تیم‌های استقلال و سایپا در ماه بهمن تاکنون سه بار با هم روبرو شده‌اند که حاصل این بازی‌ها 2 برد برای استقلال و یک تساوی 2 بر 2 بوده است، نکته‌ای که نشان می‌دهد ماه بهمن برای استقلال در دیدار با سایپا ماه شیرینی بوده است. اما جدای از شیرین بوده ماه بهمن برای استقلالی‌ها، نکته قابل اشاره دیگر درباره بازی‌های روبرو این است که استقلالی‌ها در دیدارهایی که از سایپا میزبانی کرده‌اند روی نوار بدی قرار دارند.

در 4 بازی آخر که استقلال از سایپا میزبانی کرده است، تمام بازی‌ها با تساوی به پایان رسیده است. البته در سال 97 یکی از این بازی‌ها در جام حذفی بود که پس از تساوی در 120 دقیقه، با برد سایپا در ضربات پنالتی به پایان رسید و حالا محمود فکری ماموریت دارد با ادامه دادن روند موفقیت‌های استقلال در ماه بهمن، نوار ناکامی‌های خانگی در دیدار مقابل سایپا را به پایان برساند.

دیدار تیم‌های استقلال و سایپا در هفته دوازدهم لیگ برتر از ساعت 16:45 امروز در ورزشگاه آزادی با قضاوت یاسر همرنگ برگزار خواهد شد.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار