معرفی فیلم های سی و نهمین جشنواره فیلم فجر (۲)

آقای خواننده با «آهنگ دو نفره » در جشنواره فیلم فجر داوری می‌شود

تهران (پانا) –- فیلم «آهنگ دو نفره» اولین ساخته «آرزو ارزامنش» و به تهیه کنندگی «جواد نوروز بیگی» در سی و نهمین جشنواره فیلم فجر در بخش فیلم اولی ها داوری می‌شود.

کد مطلب: ۱۱۵۵۵۰۹
لینک کوتاه کپی شد
آقای خواننده  با «آهنگ  دو نفره » در جشنواره فیلم فجر داوری می‌شود

کارگردان جوان فیلم «آهنگ دونفره» نیز مانند همه فیلم اولی ها برای دیده شدن فیلمش سعی کرده از بازیگران چهره و شناخته شده ای استفاده کند. از دیگر دغدغه های این کارگردان جوان و تازه کار هنر نقاشی و طراحی است و عموما به طراحی چهره های فیلم ساز مورد علاقه خود با تکنیک رنگ روغن می پردازد.

داستان فیلم آهنگ دونفره چیست؟
ارزامنش، کارگردان فیلم آهنگ دو نفره پیش از این درباره موضوع فیلم گفته بود: «این فیلم یک کمدی است که داستان عاشقانه دارد و درباره ۲ آدم که داستان‌شان در فیلم با هم به صورت موازی پیش می‌رود و جایی به هم می‌رسند، است. شخصیت اول یک خواننده از سطح مرفه جامعه است که آخرین روزهای قرارداد با برنامه‌ریزش را سپری می‌کند و فرزاد فرزین ایفاگر این نقش در فیلم است. شخصیت دوم که احمد مهرانفر نقش آن را بازی می‌کند، کسی است که گیر خانواده‌ای افتاده است که از طریق کتاب قانون باج می‌گیرند و اخاذی می‌کنند.»
آرزو ارزامنش درباره کسی که کاراکتر خواننده را بازی می‌کند، گفته بود: «برای کسی که نقش خواننده را بازی می‌کند، دو، سه نفر را کاندید کردیم. این نقش را حتما باید کسی که خوانندگی می‌داند بازی کند. زیرا سبک و ترانه‌هایش مشخص است و چون در طول فیلم چند کنسرت اجرا می‌کنند، خیلی مهم است که حتما کاراکترمان خواننده باشد و روی استیج رفته باشد و بداند چطور ساز دست بگیرد، چطور اجرا کند. بازیگرها باید برای رسیدن به چنین مهارتی دوره ببینند و یاد بگیرند که زمان‌بر است.»
همچنین ارزانش با گلایه از حضور بازیگران در سریال‌های نمایش خانگی گفته بود: «تعداد بازیگران فرعی این فیلم خیلی زیاد است ولی همه این روزها درگیر سریال‌های نمایش خانگی شده‌اند که تعدادشان خیلی زیاد است. با هر کسی که صحبت می‌کنیم درگیر سریال نمایش خانگی است که خوشبختانه هم درآمد خوبی برایشان دارد و هم چندماه درگیر می‌شوند و گویا الان سینما خیلی در اولویت نیست.»


عوامل ساخت فیلم آهنگ دونفره چه کسانی هستند؟
احمد مهرانفر، بهاره کیان افشار، امیرحسین رستمی، فرزاد فرزین، علیرضا استادی، النا حیدری، سهی بانو ذوالقدر، شیرین آقا کاشی، حمیدرضا دشتی و علی برقی از بازیگران این فیلم سینمایی هستند.
سایر عوامل این فیلم عبارتند از دستیار تهیه کننده: سامان سامانی، دستیار اول کارگردان: رهام مخدومی، مشاور کارگردان: مسعود اطیابی، سرپرست گروه کارگردانی: مانفرد اسماعیلی، مدیر فیلمبرداری: روزبه رایگا، سرمایه گذاران: میترا رستمی و یاسر جعفری، مدیر تولید: امیرحسین نوروزبیگی، آهنگساز: امیر توسلی، تدوین: سهراب خسروی، صدابردار: عباس رستگارپور، صداگذار: آرش قاسمی، طراح گریم: سودابه خسروی، طراح لباس: ثنا نوروزبیگی، طراح صحنه: محسن غلامی، جلوه‌های بصری: فرید ناظر فصیحی، جانشین تولید: آرش صالحی، مدیر تدارکات: جواد باقری، عکاس: رامونا میریان، مشاور رسانه‌ای: امید سهرابی.

گزارش فیلم های سی و نهمین جشنواره فیلم فجر را در زیر بخوانید:

آفتاب نیمه شب

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار