رشد ۴۱درصدی کانون در شاخص‌های ارزیابی جشنواره شهید رجایی

تهران(پانا) - کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان در حالی شش جایزه از جشنواره شهید رجایی دریافت کرد که در شاخص‌های ارزیابی این جشنواره ۴۱درصد رشد داشته است.

کد مطلب: ۱۱۵۵۳۶۴
لینک کوتاه کپی شد
رشد ۴۱درصدی کانون در شاخص‌های ارزیابی جشنواره شهید رجایی

به گزارش روابط عمومی کانون پرورشی، در وبینار سالیانه کارشناسان ارزیابی عملکرد که با حضور مهدی مشفق معاون توسعه و مدیریت منابع و محمدعلی مقیمی مدیرکل ارزیابی عملکرد کانون پرورش فکری برگزار شد، موفقیت‌های اخیر کانون در جشنواره شهید رجایی تشریح شد.
در این نشست معاون توسعه و مدیریت منابع کانون تلاش بی‌وقفه کارشناسان ارزیابی عملکرد را در طول سال گذشته، به ویژه در روزهای پایانی سال و تعطیلات نوروز، ارج نهاد و تاکید کرد: کارشناسان ارزیابی عملکرد چشمان نظارتی سازمان و بازوان مشورتی مدیران هستند.
مهدی مشفق با بیان اهمیت جشنواره شهید رجایی به عنوان مرجع رسمی ارزیابی عملکرد دستگاه‌های اجرایی کشور، رشد کانون در آخرین سال برگزاری این جشنواره را موفقیتی درخور تقدیر دانست که نشانگر توسعه فعالیتی و تعالی عملکردی کانون در سال‌های گذشته است.
در ادامه این نشست، مدیرکل ارزیابی عملکرد کانون با اشاره به این مهم که امتیاز به دست آمده در سال ۹۸ بالاترین حد نصاب کسب شده در طول دوران حضور کانون در جشنواره شهید رجایی است، این پیشرفت و موفقیت را مدیون و مرهون همت مجدانه کارشناسان ارزیابی عملکرد و همراهی صمیمانه دیگر کارکنان کانون در سراسر کشور دانست.
محمدعلی مقیمی اظهار امیدواری کرد که با وجود موانع و سختی‌های ناظر بر فعالیت‌های فرهنگی در دوران محدودیت‌های ناشی از شیوع بیماری کرونا، عملکرد کانون در سال ۹۹ همچنان روندی رو به رشد داشته باشد.
بر همین اساس، رشد ۴۱ درصدی امتیاز کانون نسبت به سال ۹۷ در شاخص‌های عمومی ارزیابی عملکرد دستگاه‌های اجرایی کشور، رشد ۲۰ درصدی کانون در مجموع امتیازات شاخص‌های عمومی و اختصاصی ارزیابی عملکرد در مقایسه با سال ۱۳۹۷، افتخارآفرینی و درخشش اداره‌های کل کانون پرورش فکری در ۹ استان خوزستان، البرز، گلستان، اردبیل، کرمان، فارس، بوشهر، زنجان و کهگیلویه و بویراحمد و کسب امتیاز کامل شاخص‌های اختصاصی ارزیابی عملکرد از سوی اداره‌های کل کانون پرورش فکری در ۱۸ استان، از جمله موفقیت‌های کانون در جشنواره شهید رجایی است.
همچنین ارزیابی «خوب» سازمان اداری و استخدامی کشور از وضعیت اداره‌های کل کانون در ۲۶ استان، انتخاب اداره‌های کل کانون استان‌های خوزستان، فارس و بوشهر به عنوان دستگاه فرهنگی، آموزشی و پژوهشی برگزیده استان، انتخاب اداره کل کانون استان کهگیلویه و بویراحمد به عنوان دستگاه برتر استان در شاخص‌های عمومی و اختصاصی، انتخاب اداره کل کانون استان زنجان به عنوان دستگاه برگزیده در بیشترین میزان رشد عملکردی در سطح استان و انتخاب اداره‌کل کانون استان خوزستان به عنوان دستگاه تلاش‌گر استان از دیگر موفقیت‌های کانون در این جشنواره به شمار می‌رود.
مدیرکل ارزیابی عملکرد کانون، اعلام سه استان برتر کانون را به نشست فصلی آتی مدیران کانون موکول کرد.
یادآوری می‌شود در این نشست مجازی پیام فاضل نظری مدیرعامل و رییس هیأت مدیره کانون پرورش فکری نیز خوانده شد که در بخشی از این پیام آمده است: گزارش اقدام‌ها، فعالیت‌ها و نتایج حاصل از آن‌ها در حوزه ارزیابی عملکرد، نشان از تلاش، همت و همدلی مجموعه کارشناسان و مدیران این حوزه و تعامل موثر آن‌ها با دیگر بخش‌های کانون دارد. به همه همکاران ارجمندم در این حوزه خسته نباشید و خدا قوت می‌گویم و ضمن تاکید بر اهمیت و ضرورت فعالیت‌های این عزیزان، امیدوار است که این مسیر، مسیر تعالی مستمر باشد.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار