مدیردانش آموزی استان خبرداد:

از 44 دانش آموز افتخارآفرین در المپیاد ها و جشنواره های مختلف سال تحصیلی 99-98 تجلیل شد

سنندج(پانا) - با حضور مسئولین کشوری و استانی، آئین تجلیل از 44 دانش آموز افتخارآفرین در المپیاد ها و جشنواره های مختلف سال تحصیلی 99-98 برگزارشد.

کد مطلب: ۱۱۵۴۷۸۲
لینک کوتاه کپی شد
از 44 دانش آموز افتخارآفرین در المپیاد ها و جشنواره های مختلف سال تحصیلی 99-98 تجلیل شد

به گزارش اداره اطلاع رسانی و روابط عمومی آموزش و پرورش کردستان، آئین تجلیل از دانش آموزان افتخار آفرین استان با حضور مدیرکل آموزش و پرورش کردستان ، معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استانداری ، نمایندگان ستاد نانو از معاونت فناوری دفتر ریاست جمهوری، رییس بنیاد نخبگان استان ، مدیران آموزش و پرورش نواحی یک و دو سنندج و جمعی دیگر از مسئولین استانی و دست اندرکاران امر ، در سالن آمفی تئاتر اردوگاه شهید سلیمان خاطر سنندج برگزار و از 44 دانش آموز نخبه علمی و برگزیده کشوری تجلیل به عمل آمد.

زارعی معاون سیاسی، امنیتیو اجتماعی استانداری کردستان در این مراسم ، دانش آموزان برگزیده المپیاد ها و جشنواره های مختلف را افتخارآفرینان استان عنوان کرد و از تلاش و زحمات کلیه دست اندرکاران آموزش و پرورش در کسب موفقیت های درخشان تقدیر و تشکر کرد.

وی از اختصاص یک میلیارد تومان اعتبار برای تجهیز آزمایشگاه های نانو در استان خبر داد و گفت: اگر امروز جوامع می توانند حرفی برای گفتن داشته باشند به دلیل داشتن قدرت علم و دانش است .

زارعی با بیان اینکه استان کردستان دارای استعدادهای خوبی در بسیاری از عرصه های علمی است؛ از دانش آموزان خواست که در شرایط کنونی دانش و علم خود را به سمت دانش های نوین، بروز و مورد نیاز جامعه پیش ببرند .

مدیر کل آموزش و پرورش کردستان در این مراسم با گرامیداشت یاد و خاطره سردار دلها، شهید حاج قاسم سلیمانی، گفت : امروز به یمن موفقیت ها و درخشش دانش آموزان در مسابقات مختلف، این مراسم برگزار می شود .

وی با اشاره به شرایط امروز علوم و رشته های مختلف تحصیلی و دانشگاهی و ظهور علوم جدید، خطاب به دانش اموزان ، گفت : علوم نانو و زیست فناوری علومی است که باعث موفقیت و توسعه می شود و باید شما به این سمت حرکت کنید که هم برای خودتان و هم برای جامعه موفقیت به ارمغان بیاورید .

لازم به ذکر است؛ در سال تحصیلی 99-98 تعداد 44 نفر از دانش آموزان استان کردستان در المپیادها و جشنواره های مختلف خوش درخشیدند که شامل 13 نفر از برگزیدگان مرحله دوم المپیاد فناوری نانو، 15 نفر از برگزیدگان کشوری اولین جشنواره علمی پژوهشی پژوهشسراهای دانش آموزی، سه نفر از برگزیدگان یازدهمین دوره جشنواره علوم و فناوری نانو، شش نفر از رتبه های طلایی اولین مسابقه خلق ایده زیست فناوری و 7 نفر از رتبه های کشوری المپیاد های ورزشی بخش دانش آموزی می باشد.

در پایان این مراسم باحضور مسئولین استانی و شهرستان به صورت نمادین از دانش آموزان افتخار آفرین نواحی یک و دو سنندج با اهدای لوح سپاس تقدیر شد و باتوجه به شیوع ویروس کرونا، ادارت آموزش و پرورش شهرستان ها و مناطق نیز نظیر چنین مراسمی را برگزار و از دانش آموزان نخبه تجلیل به عمل خواهند آورد.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار