حاجی میرزایی در آیین اختتامیه جشنواره فرهنگی هنری علمدار؛

حضور 110 هزار فرهنگی در جشنواره علمدار؛ جامعه فرهنگی پیام شهید بزرگوار را درک کرده است

تهران (پانا) _ وزیر آموزش و پرورش در آیین اختتامیه جشنواره فرهنگی هنری علمدار حضور پرتعداد فرهنگیان در این جشنواره را نشان از هم صدایی جامعه فرهنگیان با شهید حاج قاسم سلیمانی دانست.

کد مطلب: ۱۱۵۲۲۳۴
لینک کوتاه کپی شد
حضور 110 هزار فرهنگی در جشنواره علمدار؛ جامعه فرهنگی پیام شهید بزرگوار را درک کرده است

محسن حاجی میرزایی امروز دوشنبه 15 دی ماه 99 با حضور ویدئوکنفرانسی در اختتامیه نخستین جشنواره علمدار (یادواره شهید حاج قاسم سلیمانی) که به همت آموزش و پرورش استان کرمان برگزار شد اظهار کرد: ما دعوت شده ایم که همواره در ذکر و هوشیار باشیم. دین، انسان‌ها را همواره هوشیار می‌خواهد و کار شیاطین بازداشتن انسان از ذکر است. احراز از یاد خدا قرار گرفتن در سختی‌هاست. ما در قرآن به ذکر دعوت شده ایم. به یاد خدا باشیم و به یاد انسان‌های بزرگی که زندگی انسان‌ها را صفا داده اند و روح آنها را جلا داده اند. ذکر خدا، اولیای حدا، امامان و بزرگان یک سنت حسنه و تاثیر قرآن کریم است.

یاد سلیمانی یاد نصرت خداست

وی ادامه داد: بزگداشت سردار سلیمانی برای ما یک ذکر است. او خود ذاکر بود و یاد او ذکر است. خداوند ذاکران را اولوالالباب می‌داند. یاد شهید حاج قاسم سلیمانی برای ما با یاد پیروزی حق بر باطل و یاد نصرت الهی همراه است. یاد او با امنیت همراه است. یاد او برای ما یاد روزهایی است که می‌خواستند بر ما سیطره پیدا کنند. روزهایی را به خاطر داریم که اذناب اسراییل آدم‌ها را می‌کشتند و شهید سلیمانی دست آنها را از این سرزمین قطع کرد. یاد او برای ما همراه است با یاد نصرت الهی و نجات از دشمنان. برای ما یاد سلیمانی یاد نصرت خداست.

یاد سلیمانی را زنده نگه می‌داریم تا آگاهی و بیداری را ارج نهیم

به گزارش پانا، وزیر آموزش و پرورش با اشاره به بهره افراد مختلف از شخصیت شهید سلیمانی گفت: سهم هریک از آحاد جامعه ما از سلیمانی سهمی متفاوت است. برای بهره بیشتر از این شخصیتِ بزرگ چشم‌ها را باید شست، گوش‌ها را از آلایش‌ها زدود و قلب‌ها را صاف کرد. یاد او برای ما همراه است با یاد همه افرادی که برای اعتلای کلمه توحید و نصرت اسلام و مسلمان از خون خود گذشتند.

حاجی میرزایی در ادامه با یاد 41 هزار شهید فرهنگی و 36 هزار دانش‌آموز شهیدی که خون خود را تقدیم کردند اظهار کرد: ما در نظام تعلیم و تربیت مسئول هستیم که جامعه را به سمت هوشیاری و آگاهی سوق دهیم. ما یاد سلیمانی را زنده نگه می‌داریم تا آگاهی و بیداری را ارج نهیم. وقتی 110 هزار فرهنگی در سراسر کشور به این حرکت بزرگ فرهنگی بپیوندند، یعنی جامعه فرهنگی ما پیام شهید سلیمانی را درک کرده و با این شهید بزرگوار همراه و هم قدم خواهد بود.

وی با تشکر از همه افرادی که در این حرکت فرهنگی شرکت کرده اند برای دست اندرکاران جشنواره علمدار توفیق آرزو کرد.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار