سلیمانی‌های جدید سر بر خواهند آورد

تهران (پانا) - ارتش جمهوری اسلامی اعلام کرد ریخته شدن خون شهدای مقاومت نه تنها دستاوردی نصیب استکبار جهانی نخواهد کرد بلکه این جنایات روند شکست و اضمحلال آمریکا را سرعت می‌بخشد.

کد مطلب: ۱۱۵۱۳۰۵
لینک کوتاه کپی شد
سلیمانی‌های جدید سر بر خواهند آورد

به گزارش روابط عمومی ارتش، این نهاد در بیانیه‌ای به مناسبت سالگرد شهادت شهید سردار سیلمانی خاطرنشان کرد: استکبار جهانی که همچنان مورد نفرت ملت‌های منطقه است و خود را خصوصاً در دهه دوم هزاره جدید میلادی بازنده بزرگ منطقه می‌داند، در سیزدهم دی‌ماه سال گذشته فرمانده بزرگ مقاومت را ناجوانمردانه مورد هدف قرار داد تا شاید بتواند گوشه‌ای از شکست‌های خویش از ملت‌های منطقه را جبران کند غافل از اینکه با ریخته شدن خون شهدای مقاومت نه تنها دستاوردی نصیب استکبار جهانی نخواهد شد، بلکه این جنایات روند شکست و اضمحلال آمریکا را سرعت می بخشد.

در بخشی از این بیانیه با اشاره به شکست راهبرد فشار حداکثری آمریکا علیه ملت مظلوم و مقتدر ایران اسلامی در چند سال گذشته آمده است: ایالات متحده با رفتار تروریستی تلاش کرد موقعیت خود در منطقه را تثبیت کند، دست به این ترور بزرگ زد، غافل از اینکه از این خون‌های بر زمین ریخته، سلیمانی‌های جدید و مدافعان غیور دیگری سر بر خواهند آورد و تروریست‌های بین المللی را مجبور به فرار از منطقه خواهند کرد. امروز و پس از یک سال از این جنایت تروریستی استکبار جهانی چاره ای جز فرار از منطقه ندارد.

ارتش جمهوری اسلامی ایران در این متن اعلام می‌کند که آماده است تحت فرمان فرماندهی معظم کل قوا حضرت امام خامنه‌ای از کیان نظام مقدس اسلامی با قدرت محافظت کرده و راه پر رهرو شهدا به ویژه شهدای مقاومت را ادامه دهد.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار