۷ دانش‌آموز مازندران در المپیادهای علمی کشور مدال کسب کردند

ساری (پانا) - مدیرکل آموزش و پرورش مازندران اعلام کرد تاکنون 7 دانش‌آموز استان در المپیادهای علمی کشور موفق به کسب مدال شدند.

کد مطلب: ۱۱۵۰۸۲۷
لینک کوتاه کپی شد
۷ دانش‌آموز مازندران در المپیادهای علمی کشور مدال کسب کردند

به گزارش اداره اطلاع‌رسانی و روابط عمومی آموزش و پرورش مازندران؛ علیرضا سعدی پور با اعلام این خبر افزود: امسال برای نخستین بار در تاریخ آموزش و پرورش مازندران ۲۶ دانش‌آموز استعداد درخشان از مازندران به مرحله نهایی المپیاد‌های علمی کشور راه یافتند و چندی پیش در آذرماه سال جاری با رقیبان خود در سطح کشور به رقابت پرداختند.

وی با اشاره به نتایج رقابت‌ها، ادامه داد: در رقابت‌های کشوری المپیادهای علمی که در 12 استان برگزار شد، تاکنون نتایج 3 رشته اعلام شده که از این میان، 7 دانش‌آموز مازندرانی موفق به کسب مدال‌های طلا، نقره و برنز شدند. نتایج 8 رشته باقی مانده که تا چند روز آینده اعلام خواهد شد و امیدواریم تعداد مدال آوران ما بسیار بیش از این باشد.

مدیرکل آموزش و پرورش مازندران گفت: شهرستان تنکابن با ۸ نفر، شهرستان‌های آمل و بابل با ۶ نفر، بیشترین تعداد راه یافتگان را به مرحله‌ی نهایی المیپاد‌های علمی داشتند که پس از برگزاری رقابت‌ها تاکنون فرزندان تنکابن با 6 مدال بیشترین موفقیت را در المپیاد کشوری کسب کردند. همچنین یک مدال آور از ساری بوده است.

اسامی مدال آوران مازندرانی در المپیادهای علمی کشوری تاکنون به شرح زیر است:

آرمان بحری مدال طلای المپیاد زیست از تنکابن، آروین سامانی مدال نقره المپیاد زیست از تنکابن، محمدمهدی نیکخواه مدال نقره المپیاد تفکر و کارآفرینی از تنکابن، مبین پورعابدینی مدال برنز المپیاد کامپیوتر از تنکابن، امیررضا بی‌آزار مدال برنز المپیاد زیست از تنکابن، وداد پورعسگری مدال برنز المپیاد تفکر و کارآفرینی از تنکابن و همچنین سینا مهدوی مدال برنز المپیاد کامپیوتر از شهید بهشتی ساری.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار