رئیس اداره سنجش و پایش کیفیت آموزشی آموزش و پرورش استان کرمان:

امتحانات نهایی پایه های نهم و دوازدهم دانش‌آموزان جامانده از سال پیش به صورت حضوری برگزار می شود

کرمان(پانا) - رئیس اداره سنجش و پایش کیفیت آموزشی آموزش و پرورش استان کرمان درباره‌ نحوه برگزاری امتحانات نهایی پایه های نهم و دوازدهم در دی‌ماه توضیح داد و گفت این امتحانات مربوط به دانش‌آموزان پایه های نهم و دوازدهم جامانده از سال گذشته است که موفق به شرکت در امتحانات پایان سال نشده اند و امتحانات سایر دانش آموزان پایه های نهم و دوازدهم به صورت غیرحضوری برگزار می شود.

کد مطلب: ۱۱۴۷۴۵۳
لینک کوتاه کپی شد
امتحانات نهایی پایه های نهم و دوازدهم دانش‌آموزان جامانده از سال پیش به صورت حضوری برگزار می شود

به گزارش اداره اطلاع رسانی و روابط عمومی آموزش و پرورش استان کرمان، حسین شفیعی درباره‌ برگزاری امتحانات نهایی پایه های نهم و دوازدهم در دی‌ماه توضیح داد و گفت: این امتحانات مربوط به دانش‌آموزان پایه های نهم و دوازدهم است که امتحان نهایی یا هماهنگ دارند و جامانده از سال قبل هستند.

وی با اشاره به برنامه‌ اعلام شده از سوی وزارت آموزش و پرورش در خصوص نحوه‌ برگزاری امتحانات نوبت اول مدارس و دوره های مختلف، گفت: امتحان دروس فارسی (خواندن و نوشتن) و ریاضی دانش‌آموزان پایه‌های اول و دوم ابتدایی حضوری برگزار می‌شود و ارزشیابی سایر دروس و پایه‌های تحصیلی دوره‌ ابتدایی بر مبنای ارزشیابی کیفی - توصیفی خواهد بود.

رئیس اداره سنجش و پایش کیفیت آموزشی آموزش و پرورش استان کرمان درباره‌ نحوه‌ برگزاری امتحانات دوره‌ متوسطه نیز اظهار کرد: ارزشیابی پیشرفت تحصیلی - تربیتی نوبت اول متوسطه اول، متوسطه دوم شاخه نظری، دروس عمومی، شایستگی‌های غیر فنی و پایه فنی شاخه فنی و حرفه‌ای و کاردانش، به صورت غیرحضوری و با مسئولیت معلم و نظارت مدیر مدرسه انجام می‌شود.

وی تاکید کرد: امتحانات حضوری نهایی پایه دوازدهم و هماهنگ پایه نهم فقط مربوط به دانش‌آموزان جامانده از سال تحصیلی گذشته است که موفق به شرکت در امتحانات نشدند و سایر امتحانات به صورت غیر حضوری برگزار می شود.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار