اجرای طرح تکمیلی «شهید سلیمانی» با هدف مقابله با کرونا در گیلان

رشت ( پانا) - رئیس دانشگاه علوم پزشکی گیلان بیان کرد طرح تکمیلی «شهید سلیمانی» با هدف مقابله با کرونا و با شعار «هر پایگاه بسیج یک مرکز بهداشت» در گیلان از امروز آغاز شد.

کد مطلب: ۱۱۴۰۳۹۳
لینک کوتاه کپی شد
اجرای طرح تکمیلی «شهید سلیمانی» با هدف مقابله با کرونا در گیلان

به گزارش دانشگاه علوم پزشکی گیلان، ارسلان سالاری از اجرای طرح ملی شهید قاسم سلیمانی به شیوه محله و خانواده محور در گیلان خبر داد و اظهار کرد: طرح تکمیلی «شهید سلیمانی» با هدف مقابله با کرونا و با شعار «هر پایگاه بسیج یک مرکز بهداشت» در گیلان از امروز آغاز شد.

وی تصریح کرد: این طرح با همت دانشگاه علوم پزشکی گیلان و با همکاری سپاه و بسیج در راستای قطع زنجیره انتقال ویروس کرونا و همچنین کاهش مبتلایان و مرگ و میر ناشی از آن در استان گیلان اجرا شد.

سالاری ادامه داد: آموزش، قرنطینه خانگی و رهگیری هوشمند، تست گسترده افراد، فرهنگ‌سازی درخصوص نحوه پیشگیری از ویروس کرونا و تشدید نظارت بر دستورالعمل‌های بهداشتی از راهبردهای طرح ملی شهید قاسم سلیمانی است.

رئیس دانشگاه علوم پزشکی گیلان ادامه داد: در طرح جدید امیدواریم توفیقات مطلوب‌تری داشته باشیم؛ گیلان در روزهای نخست شیوع ویروس کرونا با همکاری سپاه قدس گیلان توانست در مهار ویروس در استان بسیار اثرگذار باشد بنابراین امیدواریم در موج کنونی نیز موفقیت‌هایی حاصل شود.

سالاری با بیان اینکه در این طرح ایجاد محدودیت هوشمند و اعمال قانون نیز در دستور کار است گفت: ساماندهی تیم‌های حمایتی از مسئولیت های بسیج در این طرح است.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار