۱۴۵ گوشی هوشمند به دانش‌آموزان استثنایی مازندران اهدا می‌شود

ساری(پانا) - مدیرکل آموزش و پرورش مازندران اعلام کرد که از محل اعتبارات در نظر گرفته شده، ۱۴۵ تبلت و گوشی هوشمند به دانش‌آموزان با نیازهای ویژه استان اختصاص داده‌‌ می‌شود.

کد مطلب: ۱۱۳۹۶۵۳
لینک کوتاه کپی شد
۱۴۵ گوشی هوشمند به دانش‌آموزان استثنایی مازندران اهدا می‌شود

علی‌رضا سعدی پور در نشست با رییس و کارمندان اداره آموزش و پرورش استثنایی استان، با اشاره به نیاز مبرم دانش‌آموزان استثنایی به ملزومات هوشمند گفت: «از محل اعتبارات سازمان مدیریت و برنامه‌ریزی استان که تا چند روز دیگر تعدادی تبلت تهیه می‌شود، ۴۵عدد را به آموزش و پرورش استثنائی اختصاص خواهیم داد. ۱۰۰عدد تبلت و گوشی دیگر را نیز از محل دیگری که قول تهیه آن را داده ایم، به این دانش‌آموزان اختصاص می‌دهیم.»

به گفته او برای تمام خانواده‌های دانش‌آموزان استثنایی که در خرید ملزومات هوشمند دچار مشکل مالی هستند تمهیدات دریافت وام ۲میلیون تومانی قرض‌الحسنه را انجام خواهیم داد و انتظار داریم اداره استثنایی لیست این افراد را احصا کرده و به اداره‌کل ارسال کند.

سعدی‌پور به برخی دیگر از نیازهای این اداره برای ارائه خدمات بهتر به دانش‌آموزان استثنایی اشاره کرده و افزود: «براساس آنچه همکاران این اداره اظهار کردند، ما ۲دستگاه خودروی وانت را به اداره آموزش و پرورش استثنایی اختصاص می‌دهیم و در مورد مبلمان اداری فهرست ملزومات مورد نیاز را به ما اعلام کنید. همچنین درباره نیازمندی‌ تجهیزات هنرستان‌های استثنایی فهرستی از تجهیزات دارای اولویت تهیه و به اداره‌کل ارسال شود تا در حد توان که مبلغی در حدود ۱.۵میلیارد تومان است تجهیزات خریداری و در اختیار هنرستان‌های استثنایی قرار داده شود‌.»

مدیرکل آموزش وپرورش مازندران در این جلسه دستور عضویت ثابت رئیس اداره آموزش و پرورش استثنایی در شورای معاونین اداره‌کل را نیز صادر کرده و از پیگیری‌های اداره روابط عمومی آموزش و پرورش مازندران جهت راه‌اندازی یک استودیو تولید محتوای الکترونیکی برای اداره آموزش و پرورش استثنایی خبر داد. این استودیو برای تهیه فیلم‌های آموزشی اختصاصی دانش‌آموزان با نیازهای ویژه طراحی و راه‌اندازی خواهد شد.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار