کارشناس مسئول امور زنان اداره کل اداره کل آموزش و پرورش استان خبر داد:

جشنواره فرهنگی هنری «دختران امروز» برگزار خواهد شد

زنجان (پانا) -دختران دانش‌آموز تمام مقاطع تحصیلی فرصت دارند تا 17 دی ماه سال جاری آثار خود را به دبیرخانه جشنواره واقع در اداره آموزش و پرورش شهرستان‌های تهران ارسال کنند.

کد مطلب: ۱۱۳۷۶۶۱
لینک کوتاه کپی شد
جشنواره فرهنگی هنری «دختران امروز» برگزار خواهد شد

به گزارش اداره اطلاع رسانی و روابط عمومی اداره کل آموزش و پرورش استان زنجان، زهرا سلیمانی؛ کارشناس مسئول امور زنان اداره کل گفت: جشنواره ملی فرهنگی هنری «دختران امروز» برگزار خواهد شد.

سلیمانی با تاکید بر هویت‌یابی دختران و همچنین نشان دادن نقش آنان در ایجاد فضای سرشار از نشاط و امید و همبستگی در خانواده بیان کرد: این جشنواره برای پاسخ‌گویی به نیازهای دانش‌آموزان از زیر نظام برنامه درسی ملی ابلاغی سال 1399 برگزار خواهد شد.

وی در ادامه افزود: از جمله اهداف کیفی این جشنواره می توان به تقویت نقش دختران در ایجاد فضای با نشاط و سرشار از مهربانی و امید در خانواده، هویت‌یابی و شکوفایی استعداد و خلاقیت دختران دانش‌آموز، بازآفرینی نقش دختران در خانواده در دوران پساکرونا و انعکاس و ماندگار کردن صحنه‌های جذاب و تاثیر‌گذار از نقش دختران و خانواده در دوران عبور از کرونا در دو رشته هنرهای تجسمی؛ عکاسی و فیلم و هنرهای نمایشی؛ فیلم بلند داستانی و فیلم کوتاه (مستند، داستانی، پویا نمایی و نماهنگ) اشاره کرد.

کارشناس مسئول امور زنان اداره کل تصریح کرد: دختران دانش‌آموز تمام مقاطع تحصیلی فرصت دارند تا 17 دی ماه سال جاری آثار خود را به دبیرخانه جشنواره واقع در اداره آموزش و پرورش شهرستان‌های تهران ارسال نمایند.

سلیمانی همچنین اظهار کرد: اختتامیه جشنواره به صورت مجازی و هم زمان با ولادت با سعادت بانوی دو عالم؛ حضرت زهرا(س)، امام خمینی(ره) و بزرگداشت روز زن برگزار خواهد شد.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار