کار نمایندگان مجلس دانش‌آموزی مازندران با دریافت اعتبارنامه رسمیت یافت

ساری (پانا) - کار نمایندگان دهمین دوره مجلس دانش‌آموزی مازندران با دریافت اعتبارنامه از رییس دبیرخانه مجلس دانش‌آموزی رسمیت یافت.

کد مطلب: ۱۱۳۶۷۳۹
لینک کوتاه کپی شد
کار نمایندگان مجلس دانش‌آموزی مازندران با دریافت اعتبارنامه رسمیت یافت

چهار نماینده دهمین دوره مجلس دانش‌آموزی اعتبارنامه کاری خود را که به امضای زهرا پناهی‌روا رییس دبیرخانه مجلس دانش‌آموزی رسید، دریافت کردند.

محمد رضایی سرپرست سازمان دانش‌آموزی به پانا گفت: «محمد محمدی، ابوالفضل علی‌نژاد، یلدا محمدی فیروزجایی و ستایش فلاحتی چهار نماینده مجلس دانش‌آموزی مازندران هستند که از بیست و نهم مردادماه سال جاری کار خود را آغاز کرده‌ند.»

به گفته رضایی این دانش‌آموزان که نمایندگان بیش از 500 هزار دانش‌آموز مازندران هستند، پیش از این حکم مشاوره استاندار و مدیرکل آموزش و پرورش را نیز دریافت کرده‌اند.

او با بیان اینکه مجلس دانش‌آموزی به 5 قطب تقسیم شده است که استان مازندران به همراه استان‌های گلستان، سمنان، خراسان شمالی، خراسان رضوی، خراسان جنوبی، سیستان و بلوچستان و دانش‌آموزان استثنایی، قطب چهار را تشکیل می‌دهند، ادامه داد: «دانش‌آموزان هر قطب در یکی از کمیسیون‌های «ورزش و سلامت»، «علمی آموزشی»، «فرهنگی هنری»، «اجتماعی تربیتی» و «ارتباطات و فناوری» همکاری خواهند داشت که پس از قرعه‌کشی در مراسم افتتاحیه رسمی، مشخص خواهد شد.»

در بخشی از اعتبارنامه نمایندگان دهمین دوره مجلس دانش‌آموزی آمده است: «اکنون در سال جهش تولید که از سوی مقام عظمای ولایت نامگذاری شده و در دولت تدبیر و امید، خرسندیم که شما با حضور آگاهانه و با بصیرت خود، در انتخابات دهمین دوره مجلس دانش‌‌آموزی موفق به کسب اکثریت آرای دانش‌آموزان استان مازندران شده‌اید. با عنایت به صورتجلسات واصله و تأیید صحت انخابات آن حوزه به وسیله ستاد مرکزی انتخابات، به موجب این اعتبارنامه به عنوان نماینده مجلس دانش‌آموزی جمهوری اسلامی ایران تا پایان اسفندماه سال 1400 منصوب می‌شوید.»

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار