کتابخوانی در روز دانش آموز در منطقه1

تهران(پانا) - جشن میلاد پیامبر مهربانی ها و ولادت امام جعفر صادق (ع) و بزرگداشت روز دانش آموز به صورت مجازی در مدرسه فدک منطقه 1 برگزارشد.

کد مطلب: ۱۱۳۵۸۸۱
لینک کوتاه کپی شد
کتابخوانی در روز دانش آموز در منطقه1
معتمدی، مسئول انجمن اسلامی مدرسه فدک در گفت و گو با پانا اعلام کرد: امسال ویروس منحوس کرونا نتوانست مانع از این شود که ما جشن ولادت پیامبر اکرم (ص) و امام صادق (ع) و مراسم روز دانش آموز را برگزار نکنیم، مدرسه فدک با همکاری بچه های فعال انجمن اسلامی به صورت مجازی این جشن فرخنده را برگزار کرد.
وی اضافه کرد: امسال به علت وضعیت اضطراری و عدم حضور فیزیکی دانش آموزان در دبیرستان مراسم روز دانش آموز و جشن میلاد به صورت مجازی برگزار شد. این مراسم با همت و همکاری اعضای انجمن اسلامی دبیرستان با تهیه و انتشار کلیپ، فیلم، جدول و مطالب خواندنی روز دوشنبه دوازدهم آبان ماه ساعت ۱۶:۳۰ در کانال مدرسه در شبکه اجتماعی ایتا برگزار شد.
معتمدی در ادامه گفت: مراسم جشن با پخش کلیپی در رابطه با ولادت پیامبر مهربانی ها و کلیپی در مورد روز دانش آموز شروع شد؛ پس از پخش مولودی های شاد، داستان‌هایی از زندگی پیامبر با موضوعات مختلف بخصوص مکارم اخلاق وخصلت های محمدی (ص) ارسال شد. در ادامه جهت آشنایی دانش آموزان با شخصیت پیامبر اکرم، اطلاعاتی از زندگی پیامبر مهر و رحمت پخش شد.
مسئول انجمن اسلامی دبیرستان فدک در مورد اجرای یک برنامه خوب وترویج کتابخوانی اظهار کرد: بخش بعدی برنامه معرفی یک کتاب خوب بود؛ آن کتابی خواندنی توسط کرمانی یکی از اعضای انجمن اسلامی معرفی شد. قسمتی از آن کتاب نیز بصورت فایل برای مطالعه در کانال قرار داده شد. در پایان نیز مسابقه ای به مناسبت روز دانش آموز در کانال قرار داده شد که دانش آموزان تا چهارشنبه فرصت ارسال پاسخنامه آن را دارند. باز خورد این برنامه متفاوت بسیار خوب توصیف شده است.

*فاطمه محمدی، خبرنگاردانش آموز منطقه۱

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار