بزرگداشت یوم‌الله سیزده آبان متفاوت از سال‌های دیگر درشهرقدس

شهرقدس (پانا)-مدیر آموزش و پرورش شهر قدس ولادت حضرت امام صادق (ع) را با روز دانش‌آموز مبارک و خجسته دانست و انزجار خود را نسبت به دشمنان اسلام و بد اندیشانی که به‌راحتی به ساحت مقدس پیامبر عظیم‌الشان جسارت و هتک حرمت کرده‌اند اعلام نمود.

کد مطلب: ۱۱۳۵۰۳۸
لینک کوتاه کپی شد
بزرگداشت یوم‌الله سیزده آبان متفاوت از سال‌های دیگر درشهرقدس

صادق محمدی مدیر آموزش‌ و پرورش شهرقدس در جلسه ستاد بزرگداشت سیزده آبان که با هدف تحلیل و بررسی برنامه‌های ابلاغ شده اداره کل در خصوص روز دانش‌آموز و مبارزه با استکبار جهانی، ولادت با سعادت پیامبر اعظم و برائت از دشمنان پیامبر و اسلام، گفت: آنچه ما از دانش‌آموزان انتظار داریم فراتر از تحصیل علم و دانش است چرا که سرنوشت سیاسی، اجتماعی، علمی و دینی کشور به‌عهده این عزیزان نهاده شده است.

او در ادامه افزود: محبت قلبی دانش‌آموزان به پیامبر و ابراز علاقه به ایشان همراه با شرکت گسترده در پویش‌های دانش‌آموزی، خاری خواهد بود در چشم دشمنان اسلام.

همچنین نحوه فعالیت‌ کارشناسی‌های فرهنگی هنری، قرآن، عترت و نماز، سازمان دانش‌آموزی و بسیج دانش‌آموزی به تفکیک ارائه، و تصمیمات لازم در خصوص نحوه اجرای برنامه‌ها اتخاذ شد.

در پایان نیز از دانش‌آموزان خواسته شد که همچون همیشه در صحنه حضور فعال داشته باشند و دانش، بصیرت و اقتدار خود را به همه جهانیان نشان دهند زیرا دانش‌آموزان امروز آینده‌سازان فردا هستند.

خبرنگار: زیبا کوکلانی

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار