بیانیه سازمان بسیج فرهنگیان در پی اهانت به ساحت مقدس پیامبر اعظم (ص)؛

پروژه اسلام ستیزی پروژه ای شکست خورده و نخ نما شده است

تهران (پانا) - در بیانیه سازمان بسیج فرهنگیان در پی اهانت به ساحت مقدس پیامبر اعظم (ص) آمده است که اسلام مکتبی جاودانه است و اراده الهی در مسیر راضی کردن پیامبر خویش است هرچند کفار خوششان نیاید.

کد مطلب: ۱۱۳۴۶۶۷
لینک کوتاه کپی شد
پروژه اسلام ستیزی پروژه ای شکست خورده و نخ نما شده است

به گزارش روابط عمومی سازمان بسیج فرهنگیان: درپی اهانت رئیس جمهور فرانسه به ساحت مقدس پیامبر اعظم (ص) سازمان بسیج فرهنگیان بیانیه ای به شرح زیر صادر کرد:

«بسمه تعالی

يُرِیدُونَ لِيُطْفِئُوا نُورَ اللَّهِ بِأَفْوَاهِهِمْ وَاللَّهُ مُتِمُّ نُورِهِ وَلَوْ كَرِهَ الْكَافِرُونَ

در روزهای گذشته خبر اهانت رئیس جمهور فرانسه به ساحت مقدس رسول مکرم اسلام با واکنش قاطع مسلمانان مواجه شد و بسیاری انسان های آزاده پیرو سایر ادیان آسمانی از این اقدام جاهلانه مکرون، تبری جسته اند.

این اهانت مکرر از کشور مدعی تمدن آن هم به بهانه آزادی بیان در حقیقت نوعی خشونت نرم علیه آزادی بیان و عقلانیت بشر است و در حقیقت یک اقدام انفعالی در برابر گسترش روز افزون اسلام در دنیا به ویژه در کشورهای اروپا به خصوص کشور فرانسه است که بی تردید راه به جایی نخواهد برد زیرا پروژه اسلام ستیزی پروژه ای شکست خورده و نخ نما شده است.

مکرون بهتر است بداند فرانسه­ی فردا، دوست مسلمانان خواهد بود و تمام کودکان در آینده مسلمان خواهند شد و اسلام هر روز با سرعت فزاینده در همه جای دنیا منتشر خواهد شد.

همین امروز، بیشترین اسم کودکان بروکسل محمد است و همچنین در انگلیس و سایر کشورهای اروپایی.

بر اساس وعده الهی و آیه اشاره شده توطئه دشمنان در طول تاریخ برای خاموش کردن نور خدا دائمی بوده ولی خودشان بهتر می دانند که تلاش آنها مثل فوت کردن به خورشید، کارشان جاهلانه و بی اثر است.

چراغی که ایزد بر فروزد هرآن کس پف کند ریشش بسوزد

اسلام مکتبی جاودانه است و اراده الهی در مسیر راضی کردن پیامبر خویش است هرچند کفار خوششان نیاید.

نمرودها، فرعون ها، بنی امیه ها و بنی عباس ها و امثال آنان نمونه عملی این کافران بودند که هیچ کدام راه به جایی نبرده اند.

فرهنگیان بسیجی ایران اسلامی، قاطعانه این اقدام موهن رئیس جمهور فرانسه را محکوم نموده و از معلمان و جوانان فرانسه می خواهیم وی را مورد مواخذه قرار دهند چرا که مایه سر افکندگی نسل به نسل فرانسه خواهد بود.»

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار