در آیین آغاز بهره‌برداری از ۳ پروژه زیربنایی وزارت نیرو؛

روحانی: بالاترین خیانت به مردم ایران، سخنان ناامید و مایوس کننده است

تهران (پانا) - رئیس‌جمهوری یکی از افتخارات دولت تدبیر و امید را سرمایه‌گذاری ویژه و گسترده در بخش آب برشمرد و تاکید کرد که دشمنان بدانند تحریم نتوانسته ما را تسلیم و طرحهای پرشتاب توسعه ایران اسلامی را متوقف کند.

کد مطلب: ۱۱۳۴۶۵۴
لینک کوتاه کپی شد
روحانی: بالاترین خیانت به مردم ایران، سخنان ناامید و مایوس کننده است

حجت الاسلام و المسلمین دکتر حسن روحانی روز پنجشنبه در آیین آغاز بهره‌برداری از ۳ پروژه زیربنایی وزارت نیرو اظهار داشت: امروز بالاترین خیانت به مردم ایران در وسط میدان جنگ در برابر آمریکا، صهیونیسم و ارتجاع منطقه سخنانی است که بخواهد مردم را ناامید، مایوس و روحیه آنان را تخریب کند.

رئیس‌جمهوری با تاکید بر اینکه در جنگ اقتصادی کنونی دشمنان علیه ایران اسلامی، همه باید همدیگر را یاری و کمک کنیم، گفت: دولت در خط مقدم میدان مبارزه است و آنهایی که نسبت به دولت ایراد و نقد دارند، حتما خدمات دولت را هم مدنظر قرار دهند چرا که فراموش کردن خدمات، با انصاف و اخلاق سازگاری ندارد.

روحانی احیای دریاچه ارومیه و بهره‌برداری از خط انتقال آب از خلیج فارس به فلات قاره ایران را دو طرح افتخارآمیز، بزرگ و ماندگار از دولت تدبیر و امید عنوان کرد و گفت: احتمالا طی هفته‌های آتی بهره‌برداری از طرح شیرین‌سازی آب خلیج فارس و انتقال آن به فلات قاره ایران آغاز می‌شود که در کنار طرح احیای دریاچه ارومیه از طرح‌های بزرگ در دولت تدبیر و امید است.

رئیس‌جمهوری به طرح‌های تصفیه‌خانه ششم آب تهران با ظرفیت ۷۵ هزار لیتر در ثانیه، ۳ سامانه اصلی و بزرگ طرح رینگ شبکه انتقال آب شرب شهر تهران و واحد دوم بخش گاز نیروگاه سیکل ترکیبی قشم با ظرفیت تولید ۱۷۵ مگاوات اشاره کرد و گفت که برای بهره برداری از این 3 طرح بزرگ ، 3 هزار و 340 میلیارد تومان هزینه شده است.

روحانی به مساله تامین آب شرب باکیفیت برای تهران بزرگ اشاره کرد و با بیان اینکه در دولت تدبیر و امید بیش از 19 هزار میلیارد تومان در بخش آب و برق در تهران سرمایه‌گذاری شده است، افزود: 9 هزار کیلومتر لوله‌کشی آب در تهران در کنار تصفیه‌خانه‌های بزرگ زمینه تامین مصرف سالانه بیش از یک میلیارد متر مکعب آب با کیفیت مورد نیاز مردم تهران را فراهم کرده است.

رئیس‌جمهوری با تاکید بر اهمیت ویژه فرهنگ مصرف بهینه آب را مورد تاکید قرار داد و گفت : این حرکت فرهنگی می‌تواند زحمات مهندسان ایرانی فعال در عرصه انتقال آب به تهران را تکمیل کند.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار