آزادی بیان تنها حربه برای اشاعه فرهنگ منحط غرب است

تهران (پانا) - روابط عمومی معاونت برنامه ریزی و توسعه منابع وزارت آموزش و پرورش در پی اهانت به ساحت پیامبر اکرم (ص) پیامی صادر کرد.

کد مطلب: ۱۱۳۴۵۳۶
لینک کوتاه کپی شد
آزادی بیان تنها حربه برای اشاعه فرهنگ منحط غرب است

به گزارش روابط عمومی معاونت برنامه ریزی و توسعه منابع وزارت آموزش و پرورش، در بیانیه محکومیت توهین به پیامبر گرامی اسلام توسط رئیس جمهور فرانسه آمده است:

«به نام خدای مهربانی

بار دیگر توطئه گران و خناسان اردوگاه استکبار در اقدامی مکارانه و هتاکانه در یک نشریه مزدور و همچنین حمایت رئیس جمهور فرانسه از این اقدام شنیع که امروزه ابزار اسلام هراسی در دنیا آفریده است نسبت به ساحت قدسی پیامبر اکرم حضرت محمد مصطفی (ص) توهین روا داشته و قلوب کلیه آزادگان جهان و موحدان تاریخ را به درد آورده اند.

اری پیامبر گرانقدر اسلام همان بزرگواری است که همگان را به صلح و برادری در سایه عدالت و رعایت حقوق یکدیگر فراخوانده‌اند و ارائه توحید ناب و معارف بلند الهی به بشریت از جمله ویژگی‌های پیامبر اعظم(ص) محسوب می‌شود که امروز راهی جز تأسی به سیره ایشان برای رسیدن به سعادت برای بشریت وجود ندارد.

در شرایطی که سردمداران غرب با موج اسلام‌خواهی در میان مردم مواجه هستند، این گونه اقدامات نه‌تنها از گرایش مردم به اسلام نخواهد کاست، بلکه تمایل آنان را برای آشنایی با معارف ناب اسلام محمدی خواهد افزود.

بی‌شک آزادی بیان تنها حربه و بهانه‌ای در دست دولتمردان غربی برای اشاعه فرهنگ منحط آنان است و زمانی که آزادی بیان منافع آنان را به خطر اندازد اولین کسانی اند که این مسئله را زیر پا خواهند گذاشت.

این اقدام موهن بدور از منطق و اخلاق و توهین به مقدسات مسلمانان را به شدت محکوم و بار دیگر بر اتحاد امت اسلامی در خنثی کردن توطئه های دشمنان اسلام تاکید می کنیم.»

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار