پیام مدیر کل امور شاهد و ایثارگران به مناسبت ۱۳ آبان و روز دانش‌آموز؛

جریان شناسی دانش‌آموزان و تشخیص به موقع آنان برای حضور در روز 13 آبان 57

تهران (پانا) - به گفته مدیرکل شاهد و امور ایثارگران امروز کشورمان در راستای ایفای مسئولیت‌های انقلابی، ارزشی و اجتماعی می‌رود تا سیزده آبان دیگری را خلق کند.

کد مطلب: ۱۱۳۴۵۳۵
لینک کوتاه کپی شد
جریان شناسی دانش‌آموزان و تشخیص به موقع آنان برای حضور در روز 13 آبان 57

به گزارش روابط عمومی امور شاهد و ایثارگران، متن پیام محمدرضا رزاقی به شرح زیر است:

«در حالی که انقلاب اسلامی مردم ایران به رهبری امام خمینی به روزهای سرنوشت سازی نزدیک می‌شد همه اقشار مردم ایران از زن و مرد و پیر و جوان، سعی در تحقق نقش ملی و تاریخی خود و عمل به تکلیف الهی داشتند، گروهی از دانش‌آموزان صبح روز 13 آبان 1357، ، به سمت دانشگاه تهران حرکت کردند تا صدای اعتراض به حق خود را به گوش جهانیان برسانند که مورد هجوم ناجوانمردانه عمال رژیم طاغوت قرار گرفته و56 نفر از آنها شهید وصدها تن نیز مجروح شدند.

آنچه که دانش آموزان فهیم و انقلابی این مرز و بوم را در آن هنگامه تاریخی و در طول هشت سال دفاع مقدس ، به ایفای نقش بی بدیل خود واداشت، که الگوهایی مانند شهید حسین فهمیده ، بهنام محمدی و نوجوانان شهید شاخص شهرها واستانهای کشور از آن نمونه هستند، جریان شناسی آنها و تشخیص به موقع و حضور در صحنه های اصلی بود.

تحریم های ظالمانه و غیر انسانی آمریکای جهانخوار و توطئه های گوناگونشان امروز شرایط جدیدی را فراروی جمهوری اسلامی ایران قرار داده است که جریان شناسی آن توسط دانش آموزان دلیر و شجاع امروز کشورمان در راستای ایفای مسئولیت های، انقلابی، ارزشی و اجتماعی از طریق عمیق تر کردن باورهای دینی و انقلابی، کوشش برای درس خواندن، مهارت آموختن می رود تا سیزده آبان دیگری را خلق کند.

در این مسیر امروز متولیان نظام تعلیم و تربیت وظیفه خویش را، آماده سازی شرایط، برای تحصیل، و ارتقای سطح دانش و مهارت آموزی دانش آموزان، از طریق فعالیت های اثر بخش آموزشی و پرورشی، در زمینه های مختلف از جمله، اعتقادی، عبادی و اخلاقی، مهارت های اجتماعی و سیاسی، مهارت های علمی و پژوهشی، مهارت های حرفه ای و فناورانه، مهارت های هنری و در ایام شیوع ویروس کرونا مهارت های زیستی و سلامت محور می دانند.

امید است با همت و تلاش همه افراد جامعه به ویژه دانش آموزان عزیزمان روز به روز شاهد شکوفایی استعدادها و توانایی های، میهن اسلامی و عزیزمان، ایران سربلند و سرافراز باشیم.»

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار