اولین تجربه انتخابات الکترونیکی دانش‌آموزان در مدارس ورامین رقم خورد

ورامین(پانا)- مدیر آموزش و پرورش ورامین هدف از برگزاری انتخابات شورای دانش‌آموزی را تربیت دانش‌آموختگانی اثربخش، مشارکت جو و نقش آفرین و دارای تعامل سازنده دانست.

کد مطلب: ۱۱۳۴۵۰۶
لینک کوتاه کپی شد
اولین تجربه انتخابات الکترونیکی دانش‌آموزان در مدارس ورامین رقم خورد

امیر محمدی مدیر آموزش و پرورش ورامین گفت: همزمان با روز انتخابات شورای دانش‌آموزی اولین تجربه انتخابات الکترونیکی دانش‌آموزان در مدارس با هدف بهره‌مندی، تقویت روحیه خودباوری و مسئولیت‌‌‌پذیری در روز سه شنبه ۶آبان ۹۹ رقم خورد.
در این انتخابات که با شعار "شورای دانش آموزی، طلایه دار گام دوم انقلاب" برگزار شد، دانش‌آموزان اولین شانس خود را در انتخابات الکترونیکی در بستر شاد تجربه کردند.
امیر محمدی اظهار کرد: هدف از برگزاری این انتخابات را تربیت دانش‌آموختگانی اثربخش، مشارکت‌جو و نقش‌آفرین و دارای تعامل سازنده دانست که در فصل سوم چشم‌انداز سند تحول بنیادین آموزش و پرورش تصریح شده است.
این مقام مسئول شرکت در انتخابات شورای دانش‌آموزی را در راستای راهکار ۱ - ۷ مبنی ‌بر نقش‌آفرینی مدرسه به عنوان کانون کسب تجربیات مورد نیاز دانش‌آموزان در اجتماع دانست و گفت: شکل‌گیری انتخابات و انجمن‌های ۱۸ گانه زیر مجموعه‌‌ آن نقش اثربخش خود را در بعد مدیریتی مدرسه اعمال می‌کنند که زمینه ای برای مشارکت دانش‌آموزان است.
محمدی همچنین افزود: تمرین روحیه مشارکت‌جویی در دانش‌آموزان، آنها را برای شرکت در عرصه انتخابات بزرگتر و ایفای نقش در اداره کشور آماده می کند.
شایان ذکر است که این انتخابات در بیش از ۲۰۰ مدرسه ورامین با حضور بیش از ۴۰ هزار دانش‌آموز در بستر شاد، به صورت الکترونیکی برگزار شد.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار