رشیدی: مجلس تاکنون به موضوع انتخابات الکترونیکی ورود نکرده است

تهران (پانا) - نماینده مردم مرودشت در مجلس شورای اسلامی گفت الکترونیکی شدن انتخابات ریاست جمهوری از اولویت‌های کمیسیون امور داخلی کشور و شوراهای مجلس شورای اسلامی قرار نگرفته است.

کد مطلب: ۱۱۳۴۰۲۳
لینک کوتاه کپی شد
رشیدی: مجلس تاکنون به موضوع انتخابات الکترونیکی ورود نکرده است

به گزارش روابط عمومی مجلس، جلال رشیدی کوچی در این باره که آیا احتمال این وجود دارد که در شرایط کرونایی انتخابات ریاست‌جمهوری به صورت الکترونیکی برگزارشود، گفت: تاکنون در کمیسیون شوراها و امور داخلی مجلس شورای اسلامی بحثی پیرامون الکترونیکی شدن انتخابات ریاست جمهوری مطرح نشده است.

نماینده مردم مرودشت در مجلس شورای اسلامی افزود: ناگفته نماند که بحث الکترونیکی شدن انتخابات ریاست جمهوری در اولویت کمیسیون شوراها و امور داخلی مجلس شورای اسلامی نیز قرار نگرفته و هیچ بحثی تاکنون در این زمینه صورت نگرفته است.

عضو کمیسیون امور داخلی کشور و شوراهای مجلس شورای اسلامی تاکید کرد: اگر شرایط کرونایی ادامه پیدا کند و در همین سطح شیوع این بیماری را در کشور شاهد باشیم باید تدابیری در این رابطه اتخاذ شود که قطعا در زمان مقتضی نیز انجام می‌پذیرد.

رشیدی کوچی اظهار کرد: الکترونیکی برگزار کردن انتخابات ریاست جمهوری منوط به حضور افراد پای صندوق‌های رای بوده و اینگونه نخواهد بود که رای دهندگان بخواهند در منازل آرا خود را ثبت کنند؛ البته امیدواریم که تا آن موقع شرایط حاد کرونایی در کشور مرتفع شود و شرایط به حالت عادی برگردد.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار